וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: פולינה מלנטייב תשתתף בתחרות ההזדמנות האחרונה

19.3.2016 / 20:41

סייפת הדקר ממכבי מעלות גברה במירוץ על אביטל מריניוק אחרי ששתיהן ניצחו רק בשני קרבות בבודפשט. בחודש הבא בפראג תקווה מלנטייב להשיג את הכרטיס לריו. בראשון: פרייליך והרפה במאבק אחרון

פולינה מלנטייב סייפת דקר ישראלית. התאחדות הסייף הישראלית, אתר רשמי
הזדמנות אחרונה. מלנטייב/אתר רשמי, התאחדות הסייף הישראלית

חלק נוסף בפאזל משלחת הסיוף הישראלית לתחרות ההזדמנות האחרונה בפראג הושלם היום (שבת). פולינה מלנטייב ממכבי מעלות גברה על אביטל מריניוק מהפועל אשקלון במרוץ, והיא זו שתשתתף בחודש הבא בפראג בתחרות שבה ניתן יהיה להשיג את הכרטיס לריו.

שתי סייפות הנבחרת ניצחו בשני קרבות היום בגראנדפרי בודפשט, לא עלו אל שלב הנוקאאוט, אבל מכיוון שמלנטייב הוליכה בדירוג לפני מריניוק ערב התחרות ומריניוק הייתה חייבת לעבור את מלנטייב בבודפשט בשני שלבים לפחות, נשארת מלנטייב בראש הדירוג האולימפי הישראלי בדקר נשים.

בפראג תתקיים תחרות ההזדמנות האחרונה לסייפות וסייפים מאירופה בכל הדגמים, ושאינם נמנים על הנבחרות שהעפילו לאולימפיאדה על פי הדירוג הקבוצתי לאומות. ביום ראשון בבודפשט יסתיים המירוץ בדקר גברים. יובל פרייליך, אלוף אירופה לנוער המוליך בדירוג לפני עידו הרפה, יגיע לפראג אלא אם כן חברו להפועל כפר סבא, הרפה, יעבור אותו מחר בבודפשט בשני שלבים לפחות.

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully