וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "לא נותרו שפנים לשלוף מהכובע, אבל אני אופטימי"

19.3.2016 / 20:10

מאמן קרית שמונה יודע כי ההפסד 1:0 לבני יהודה מסבך מאוד את קבוצתו: "אי אפשר להתווכח עם העובדות". איזי שרצקי: "אולי בסוף ייכנס לנו איזה כדור". יוסי מזרחי: "עוד לא נשארנו"

one
מאמן קרית שמונה שלומי דורה. דרור עינב
"אמוטו נכנס טעון מידי". דורה/דרור עינב

בני יהודה עשתה הערב (שבת) את העבודה במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון, ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה וקרוב לוודאי תהיה בליגת העל גם בעונה הבאה. פדרו גלבאן הבלתי נגמר כבש את שערו העשירי העונה והוא וחבריו היו יכולים גם להגדיל את התוצאה, שכן שחקניו של שלומי דורה נראו לחוצים לכל אורך המחשק והתקשו לייצר כדורגל חיובי או מצבים ממשיים מול השער. אם זה לא הספיק, אוסטין אמוטו, שנכנס כמחליף במחצית הורחק כעבור 20 דקות בצהוב שני. קרית שמונה סגרה מחשיק שביעי ברציפות ללא ניצחון וקבעה שיא מועדון שלילי של שישה משחקים רצופים מבלי לכבוש.

מאמנה שלומי דורה אמר: "אי אפשר להתווכח עם העובדות, נצטרך לעבוד קשה כדי לשנות אותן. לא הגיע לנו להפסיד היום, היה משחק שקול, לפעמים יתרון לפה ולשם. ההרחקה גמרה את המשחק מבחינתנו. ידענו שיהיה קשה וזה עד הסוף, וזה פלייאוף ועצבים ומתח. היום נשברנו ראשונים והפסדנו. אם הייתה מעט עירנות בקרן של גלבאן, המצב היה אחרת. אנחנו צריכים להסתכל על הדברים כמו שהם ולהמשיך קדימה".

על האדום של אמוטו אמר דורה: "הוא שחקן שמשחק חזק, העבירות לא היו עבירות ללא כדור או משהו כזה. יש שופטים עם עבר קצת יותר עשיר שלא היו נותנים אפילו צהובים על מה שהוא עשה. נצטרך להסתכל שוב כדי לדעת אם הטעות של השופט או של השחקן. אם הגיע לו הכרטיס נצטרך להעניש אותו. הוא נכנס טעון יותר מדי למשחק וזה כנראה מה שגרם לאדום. זה משהו שנצטרך לנתח אותו כי אנחנו צריכים את כל הסגל".

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי. דרור עינב
"משלמים לי כדי להיות מודאג". מזרחי/דרור עינב

דורה הוסיף: "לא נותרו שפנים לשלוף מהכובע, אבל אני אופטימי, אנחנו עדיין תלויים בעצמנו. לא צריך להוריד את הראש ולקבור את האווירה. צריך להרים את האנשים. אנחנו צריכים את כולם. יש לנו שבועיים להתכונן למשחק הבא ונצטרך להתחיל לקחת נקודות אחרת ניכנס למצב קשה. אנחנו יודעים שאנחנו תלויים רק בעצמנו אבל זה מצב שיכול להשתנות בכל שבוע ואסור לנו לחכות לטובות מאחרים. זה פער של שלוש נקודות וזה נזיל בהחלט".

בעלי קרית שמונה איזי שרצקי הוסיף: "ברור שאני מודאג, כבר ירדתי ליגה פעם ואמרתי גם אז שזה רק כדורגל. מותר להיכשל ונכשלתי השנה בגדול, אבל עדיין אפשר להיות אופטימיים. אנחנו צריכים להשתפר ולכבוש שערים. אולי בסוף ייכנס לנו איזה כדור. אני מאמין שנישאר בליגה".

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי שמח בסיום ואמר: "משמעות ענקית לניצחון היום. עשינו ניצחון משמעותי מאוד ובחלקים מסוימים גם שיחקנו טוב. הגענו במחצית השנייה להרבה מצבים, חבל שכבשנו רק שער אחד, אבל הקבוצה הייתה מחויבת, עמדה טוב על המגרש, יצאה קדימה ואני מרוצה מאוד. אנחנו משחקים בפלייאוף הזה נגד קבוצות טובות ולא נגד קונוסים וזה לא פשוט כמו שזה נראה".

על המשך העונה: "אני יותר רגוע, אבל עוד לא נשארנו ליגה. אסור לנו להוריד רגל מגז, אנחנו צריכים להמשיך ולגמור עם זה כמה שיותר מהר. אני תמיד מודאג, בשביל זה משלמים לי. אחרי הניצחון מול רעננה כולם אמרו שנשארנו בליגה וזאת אחת הבעיות הגדולות שלי. מי כמו מועדון בני יהודה צריך לדעת בדיוק את ההיפך אחרי שלפני כמה שנים הקבוצה סגרה פער דו ספרתי ונשארה בליגה. בכדורגל כשמרגישים יותר מדי נוח זה אסון".

מזרחי הוסיף: "אם אני אמשיך בעונה הבאה? אני יודע שאני אמשיך במשחק הבא מול פתח תקווה וזה מה שחשוב. אנחנו צריכים להתמקד בעונה הזאת ואחרי זה נדון בשאר הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully