וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "השחקנים יהיו חייבים לשנות את הגישה שלהם"

19.3.2016 / 18:44

מאמן הפועל חיפה רשם הפסד שלישי בארבעה משחקים בתפקיד, 2:1 מול מכבי פתח תקוה, וביקר את שחקניו. דני גולן: "יש לי סימפטיה אליהם, הבן שלי משחק שם, אבל אני מצדיע לשחקנים שלי"

one

הפועל חיפה בצרות צרורות ונראית בדרך לליגה הלאומית. האדומים נעלו הערב (שבת) משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון כשהפסידו 2:1 למכבי פתח תקוה במחזור ה-27 בליגת העל והראשון בפלייאוף התחתון. המלאבסים, מנגד, רשמו ניצחון ראשון אחרי תשעה משחקים ברציפות ללא ניצחון ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-33, שמונה מעל הפועל חיפה שנותרה במקום ה-13 והלפני אחרון. רועי גורדנה כבש את הראשון בצורה נהדרת ולמרות משחק רע מאוד בדקה ה-67, חגי גולדנברג הכפיל בדקה ה-74 אחרי 15 שניות שהיה על המגרש. מנגד, אליסון דוס סנטוס כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-84 וקבע 1:2.

חגי גולדנברג חוגג את השער שלו/ניב אהרונסון

מאמן הפועל חיפה אלי כהן אמר לאחר המשחק: "המצב לא טוב, אבל יש עוד סיכוי. צריך להרים את הרמה שלנו. הייתה מחצית לא טובה, אנמית, לא הגענו לשום מצב. מתחילים משחקים לא טוב. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב, אבל ספגנו שני שערים מהירים, ואז קשה לרדוף. אנחנו לא בשלב שצריך לחלק מחמאות, אבל משהו בגישה של השחקנים יהיה חייב להשתנות. קבוצה שנלחמת על החיים שלה לא צריכה לקבל גולים כאלה. היינו צריכים לשמור על שער נקי ואנחנו לא יודעים לעשות את זה במשחקים האחרונים. נצטרך לשחק פחות יפה, יותר זהיר וחכם. אני רואה קבוצה טובה במהלך השבוע והיא מודעת לקראת מה היא הולכת. אפשר לצאת מהמצב הזה, המצב שלנו לא טוב, אבל עדיין יש שישה משחקים ואנחנו נילחם עד הסוף".

מאמן מכבי פתח תקוה דני גולן אמר: "יש התרגשות. יש לי סימפטיה להפועל חיפה, הבן שלי משחק שם. צריך להצדיע לחבר'ה שלנו, עם קצת ריכוז יכולנו לעשות את זה יותר קל. 20 הדקות הראשונות שלנו היו טובות, אבל לא הייתה רגל מסיימת. הם השתלטו על המשחק, אבל רק אופטית, והיינו חכמים בהתקפות המעבר. החילוף של חגי גולדברג? זה הכל השחקנים. הקרדיט הוא להם. אני שמח שפעם שנייה כבר הצלחתי להביא אותם ברמת מוכנות טובה. לקחתי אתגרים כאלה הרבה פעמים בקריירה. יש פה חומר טוב, יש אנשים עם נכוונות, יש צעירים מוכשרים, בואו ניקח את זה מפה קדימה".

קשר מכבי פתח תקוה רועי גורדנה אמר: "אחרי תקופה קשה, חוסר ביטחון וחוסר הצלחה בפעולות פשוטות, חזר לנו הביטחון ואני מקווה שנעשה עוד ניצחון אחד ולהבטיח את ההישארות. הנצחון נתן מקדמה גדולה, אבל אם ננצח את המשחק הבא, נבטיח ב-90 אחוז את ההישארות. אני אוהב את רן ואני דני. כולנו פה כדי להשאיר את מכבי פתח תקוה בליגה ונקווה לעשות את זה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully