וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אמרו שהנפילה תגיע, השאלה אם היא כבר מאחורינו"

18.3.2016 / 11:17

מוליכת הטבלה מעלה הילוך בהכנות לקראת המשחק הגדול מול מכבי תל אביב ביום ראשון: "הם במומנטום? בפתיחת המשחק הכל יימחק. ברור שיש לחץ". מוחמד גדיר צפוי לפתוח בכנף

עריכה: אביחי ברוך

מד הלחץ בהפועל באר שבע עולה ככל שמשחק העונה מתקרב. בניגוד לשבועות האחרונים, אז אמרו במועדון כי הם בטוחים שהם פייבוריטים לזכיה בתואר האליפות, לקראת המשחק הזה נראה כי במועדון מנסים לשמור על צניעות. "בימים האחרונים יש תחושה שבתקשורת מגדירים את מכבי תל אביב כפייבוריטית למשחק העונה. הם באים במומנטום טוב יותר, זה נכון, אבל צריך לזכור שבמשחקים כאלה הכל נמחק בפתיחה. מלבד משחק הירידה נגד מכבי נתניה, זה אולי המשחק הכי חשוב של באר שבע בשנים האחרונות".

כזכור, בכר החליט בתחילת השבוע שמאור מליקסון לא יפתח ב-11 ומתלבט בין מוחמד גדיר ובן שהר, כשעד האימון אתמול נראה היה שלגדיר יתרון מסוים. במועדון אמרו השבוע כי ההיעדרות של אנתוני וואקמה היא קריטית למועדון במאבק האליפות, אבל בכר גיבה את המחליפים של הניגרי שיצפה במשחק ביום ראשון מהיציע וייעדר מספר שבועות. מליקסון עובר טיפולים לאורך כל השבוע ועדיין לא ברור האם בכלל ייכלל בסגל. לואי טהא ואופיר דוידזאדה כשירים למשחק. המגן השמאלי, שלא מרשים במשחקים האחרונים, לא פתח במשחק בבלומפילד בין הקבוצות כשאת מקומו תפס בן תורג'מן. הפעם הוא ינסה לעזור לקבוצה להשיג ניצחון נוסף על הצהובים העונה.

כזכור, אתמול ערכה הקבוצה אימון סגור ואסרה על התקשורת לסקר אותו מבפנים. "ברור שיש לחץ לקראת המשחק", הודה אחד השחקנים לאחר האימון. "תקופה לא טובה? כולם אמרו שהנפילה תגיע, השאלה היא האם היא כבר מאחורינו. את זה נצטרף להוכיח נגד מכבי תל אביב. אם ננצח, אף אחד לא יוכל לעצור אותנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשבר מאחור?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully