וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון ירושלים: ניצחון דרמטי לשדרג קיפקוגיי

18.3.2016 / 10:08

הרץ הקנייתי הקדים בשנייה בלבד את רונאלד קורגט וניצח עם זמן של 2:16:30 שעות. צ'ירצ'יר קיגן שברה שיא מסלול אישי וזכתה בנשים עם זמן של 2:38:30 שעות. ברקת: "לא ניתן למפגעים לשבש את שגרת חיינו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגג בגברים. שדרג קיפקוגיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שדרג קיפקוגיי הקנייתי זכה הבוקר (שישי) במרתון של ירושלים. קיפקוגיי קיבל פייט צמוד מאוד מרונאלד קורגט שהוביל לאורך רוב המסלול, אבל הצליח להקדים ממש במטר בלבד את יריבו ולנצח עם זמן של 2:16:30 שע', כשהוא מקדים בשנייה בלבד את סגנו.

גם המנצחת בנשים הגיעה מקניה, כאשר ג'ואן צ'ירצ'יר קיגן ניפצה את שיא המסלול שלה עם תוצאה מצוינת של 2:38:30 שעות. הישראלי הראשון שסיים את המרתון הוא אור שילון שהגיע בזמן של 2:51:59 שעות. הישראלית הראשונה שסיימה את המרתון היא אלכס סולן שהגיעה בזמן של 3:23:20 שעות. בחגיגת המרתון השתתפו כ-30 אלף רצים ונהנו ממזג אוויר נוח, כאשר ראש העיר ניר ברקת ברקת הזניק את הרצים.

ראש העיר, ניר ברקת שרץ את מקצה 10 ק"מ אמר: "העובדה כי בשנה בה ירושלים סובלת מגל טרור, שברנו את שיא הנרשמים מחו"ל, היא עדות לעוצמתה של ירושלים וליוקרתו הבינלאומית של מרתון ווינר ירושלים. זו הייתה הנאה צרופה לחלוק את המסלול עם האנשים מכל העולם: ממצרים, ירדן, טורקיה, סמואה, איי סיישל, האיטי, בליז, טרנידד וטובגו ועוד עשרות מדינות. השנה הצטרפו לחוויית המרתון מאות משפחות ירושלמיות שרצו יחד ונהנו מחוויה משפחתית נדירה. אנחנו ממשיכים להוכיח לעולם כי אין כמו ירושלים וכי לא ניתן למפגעים ולאיומי הטרור לשתק את שגרת חיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully