וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור רצתה לראיין את רוני לוי, מכבי חיפה סירבה

18.3.2016 / 7:54

בוועדה לאיתור מאמן לנבחרת ישראל רצו לזמן את מאמן הירוקים לראיון, אך במועדון כבר החליטו שימשיך עונה נוספת. בניון: "מאושר ושמח על הזימון לנבחרת, הרעב לכדורגל אצלי כל הזמן מתגבר". מכירת הכרטיסים לחצי הגמר תצא לדרך ביום שני

צילום מסך

בווידאו: 2:3 לבית"ר ירושלים על מכבי חיפה

חברי ועדת האיתור של נבחרת ישראל פנו למכבי חיפה בבקשה לבחון אפשרות לצרף את רוני לוי לרשימת המועמדים לנבחרת ישראל. על פי גורמים בהתאחדות, בחיפה סירבו לשחרר את המאמן, שמחזיק באופציה לעונה הבאה, זאת על רקע ההחלטה של יעקב שחר כי המאמן ימשיך בתפקידו במועדון. בחיפה אישרו אתמול (חמישי) כי נעשתה פניה למועדון בעניין.

במקביל, בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון (20:30, ספורט 1). לרוני לוי יש כאב ראש בעמדת המגן הימני כשאייל משומר מורחק ואוראל דגני פצוע. לכן, אעיד חבשי או יובל יוסיפוביץ' יפתחו באגף. נטע לביא מורחק ועטאא ג'אבר, שספג ביקורת מרוני לוי לעיני השחקנים, יפתח בהרכב. גילי ורמוט צפוי לשוב ל-11.

הקבוצה הודיעה היום כי מכירת הכרטיסים למשחק חצי הגמר מול הפעול באר שבע תצא לדרך ביום שני באצטדיון בחיפה ותהיה לבעלי מינוי בלבד.

שחקן מכבי חיפה, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
צפוי לפתוח. ורמוט/יוסי ציפקיס

הקשר לודוביק אוברניאק, שאינו מרוצה ממעמדו, הכחיש כי זרק את חולצתו לעבר אוהדי בית"ר ירושלים אחרי ההפסד בטדי. "לא יכול לסבול שאנשים מסוימים יוצאים בהאשמות שקריות", כתב אוברניאק. במועדון העריכו כי השחקן נלחץ לאור ההד התקשורתי לו זכה בתקשורת הפולנית, שכתבה כי היה מעורב בשערורייה נוספת וסיקרה את העניין בהרחבה. אוברניאק העלה סרטון וידאו בו ביצע בעיטות חופשיות לאחר האימון. "כל עוד הוא כאן, הוא יעשה הכל להצלחת הקבוצה", ציינו בסביבתו של השחקן.

יוסי בניון התראיין לאתר הרשמי והתייחס לחשיבות המפגש, ליריבה, לכושרו האישי ולזימון לנבחרת ישראל: "המשחק מול רעננה חשוב לנו מאוד, היא קבוצה חזקה וטובה שהוכיחה את עצמה מול הפועל באר שבע במחזור הקודם, צפוי משחק לא פשוט אך לנו יש את המטרות שלנו ונעשה הכל לחזור עם 3 נקודות".

"אני מרגיש מצויין ובכושר טוב. הרעב לכדורגל כל הזמן מתגבר אצלי, המשחק, ההתרגשות, הרצון לנצח הם בדיוק כמו בהתחלה. לייצג את הנבחרת זה כבוד גדול. אני שמח ומאושר על הזימון ואעשה הכל להצלחת הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully