וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עוסמאן בספק לבית"ר, חלאיילה וז'אורז'יניו יחזרו להרכב

17.3.2016 / 19:53

אם המגן לא יהיה כשיר, מוחמד זבידאת יחליפו. בנוסף לקפטן ולברזילאי, גם ויאם עמאשה ואלדר חסנוביץ' יעלו ב-11 של אבוקסיס. דאגה מניסיונות של אוהדי בית"ר לרכוש כרטיסים למשחק

one

בווידאו: תקציר ההפסד של בני סכנין למכבי תל אביב

מגנה הימני של בני סכנין עלי עוסמאן נטש הערב (חמישי) את אימון הקבוצה והוא בספק למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שבת. המגן חש ברגישות בשריר והפסיק את האימון לפני סופו. בקבוצה יידעו מחר האם הוא יוכל לעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס, שגם ככה סובל מסגל חסר מאוד. אם עוסמאן לא יוכל לשחק מוחמד זבידאת צפוי להחליפו בהרכב. בשל החיסורים הרבים סכנין תחזור לשיטת ארבעה שחקני הגנה כאשר אלדר חסנוביץ' יחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה שלא שיחק. גם חאלד חלאיילה, ויאם עמאשה וז'אורז'יניו יחזרו ל-11של אבוקסיס.

בינתיים, החלה היום מכירת הכרטיסים למשחק כשהצפי של הנהלת המועדון הוא ש-7,000 אוהדים יגיעו למשחק, מה שצפוי להכניס לקופת המועדון רווח של כ- 150,000 - 200,000 שקלים שכן עלויות האבטחה דומות למשחקים אחרים וזאת בשל העובדה שקהל של בית"ר לא יורשה להיכנס למגרש. במשטרה ובמועדון מקווים שכל הכרטיסים יימכרו עד המשחק כדי למנוע ניסיונות של אוהדי בית"ר להגיע לסכנין ביום המשחק ולרכוש כרטיס.

שחקן בני סכנין עלי עוסמאן. ניב אהרונסון
סובל מרגישות בשריר. עוסמאן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully