וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בקהילה העסקית טענו כי קיבלו הצעה לרכוש 20 אחוז ממניות הפועל תל אביב

האם המצב הכלכלי הבעייתי של האדומים יוביל להצטרפות שותף חדש למועדון? לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה הציעו בימים האחרונים למספר אנשי עסקים מניות שנמצאות עד כה אצל עורך דין בנאמנות, מאז העברת הקבוצה מטביב לרמון. תגובת הקבוצה: "לא היה ולא נברא"

one

בווידיאו: תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול מכבי פתח תקוה

האם שותף נוסף נמצא בדרך להצטרפות להפועל תל אביב? גורמים בקהילה העסקית טענו השבוע כי הוצע להם לרכוש כ-20 אחוז ממניות הקבוצה בתמורה ל-2.4 מיליון שקלים. הסיבה להצעה הזו, לטענת אותם גורמים, היא המצב הכלכלי של המועדון.

מכירת סכום מניות שכזה יעזור לגירעון בו נמצאת הפועל תל אביב. הנהלת הקבוצה הצהירה השבוע כי הבעיות הכלכליות נובעות מבעיות טכניות בהעברת כספים מחוץ לארץ על ידי הבעלים, אמיר כבירי ומחובות עבר. בשל כך, לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים הציעו האדומים למספר אנשי עסקים להיכנס לשותפות בקבוצה.

כאשר חיים רמון קיבל לידיו מאלי טביב את הקבוצה ב-2012, נותרו כ-50 אחוזים מהמניות בנאמנות אצל עורך הדין יואב שניצר, זאת על מנת להבטיח את קיום העסקה ואת כספיו של טביב וחובותיו להפועל. בקיץ האחרון, לאחר פסיקת בורר בתביעות הדדיות בין טביב לרמון, אותן מניות הוכשרו, כלומר לא היו כבר קשורות להבטחת העסקה ולמרות זאת, עדיין נותרו בנאמנות. כ-30 אחוז מאותן מניות נרכשו על ידי כבירי, שבתמורה אליהן העביר כ-3.6 מיליון לקופת המועדון. נכון לעכשיו, אצל עורך הדין שניצר קיימות עוד 20 אחוז מהמניות. שכאמור, הוצעו על פי אותם גורמים למכירה כעת. המניות הללו לא ירכשו על ידי כבירי, כפי שהצהיר במהלך העונה הנוכחית מאז שהפך להיות הבעלים ומחזיק המניות העיקרי של המועדון.

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב (למעלה מימין), אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שותף חדש בדרך?/ברני ארדוב

לא ברור כרגע אם המהלך ייצא לפועל, אך אם איש עסקים כלשהו יבחר לרכוש את המניות הללו, הדבר עלול לגרום לשינויים נוספים במבנה ההנהלה, שכבר היום ניצבת בפני שינויים כתוצאה מתכנית התייעלות של יו"ר הפועל תל אביב בכדורסל, רמי כהן.

עו"ד שניצר מסר בתגובה: "למניות הללו כבר אין קשר לטביב. הכסף תמורתן יוזרם בצורה כזו או אחרת למועדון. אני מקבל הנחיות לגביהן וברגע שתהיה אחת כזו, המניות יועברו מהנאמנות למי שירכוש אותן". תגובת הפועל תל אביב: "לא היה ולא נברא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully