וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדי גוטליב החולה בספק גדול למשחק נגד הפועל כפר סבא

הבלם סובל מחום גבוה ואלי גוטמן בבעיה לנוכח העובדה שגם עופר ורטה ייעדר בגלל כרטיסים צהובים. המאמן תרגל את אביחי ידין כבלם ומאוחר יותר הסיט לשם את אבו עביד וניסה את ספורי כמגן ימני. יחזקאל יפתח

one

בווידאו: המשחק בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה

בלם הפועל תל אביב, אדי גוטליב, בספק גדול למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שבת. גוטליב סובל מחום גבוה וההערכה היא שהוא יחמיץ את המשחק. בקבוצה מקווים שעד האימון המסכם מחר, גוטליב יתאושש, אבל המאמן אלי גוטמן נערך לשחק בלעדיו. המגן הימני עופר ורטה יחמיץ את המשחק בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וכנראה שהאדומים ישחקו ללא שניים מארבעת שחקני ההגנה הקבועים שלהם.

גוטמן תרגל היום את לוקאס וינטרה ואביחי ידין במרכז ההגנה, ואת איאד אבו עביד כמגן ימני, אבל מאוחר יותר הסיט את אבו עביד לעמדת הבלם ותרגל את רמזי ספורי כמגן. המאמן ממשיך להתלבט לאור החוסרים בחוליה האחורית ורק אחרי האימון המסכם הוא יקבל החלטות. מי שצפוי לחזור להרכב הוא שגיב יחזקאל, שיתופקד באחד האגפים ויסייע לארון שוינפלד בהתקפה.

בהפועל תל אביב מקווים מאוד לפתוח את הפלייאוף התחתון עם ניצחון, או לכל הפחות תיקו. האדומים מדורגים קרוב מאוד לקו האדום וחוששים מהפסד שישפיע בצורה קשה גם במחזורים הבאים. שלושת המפגשים בין הקבוצות העונה הסתיימו עם שני ניצחונות של כפר סבא ותוצאת תיקו אחת.

- מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, עם אביחי ידין. ברני ארדוב
תורגל כבלם. ידין עם גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully