וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "לא מסתובב בתחושה שאני מאמן הנבחרת. הסגל? לא ניסיתי להתחכם"

17.3.2016 / 14:16

אלון חזן מתחיל לעבוד לקראת קרואטיה. בראיון הוא מספר: "ניסינו נילסן, ניסינו קשטן, כלום לא הצליח. הנבחרת זקוקה לתהליך. לא חושב שאני צריך להיות המאמן הקבוע"

נבחרת ישראל תתכנס ביום שני בבית הנבחרת בשפיים לקראת הטיסה שלה לקרואטיה, שם תקיים משחק ידידות ביום רביעי. המאמן הזמני אלון חזן כבר התחיל לעבוד, ובראיון לוואלה! ספורט הוא עונה על שאלת מינויו לתפקיד המאמן.

"אני באמת לא מסתובב בתחושה שאני מאמן נבחרת, קיבלתי משימה שאני הכי אוהב ומעריך כדי לעזור לכדורגל הישראלי ולמדינה שלי", הוא מודה. "אני איש צוות ואין לי כוונה ביומיים או שלושה להפוך את השחקנים למשהו עילאי. קיבלתי משימה, לא תואר שהופך אותי למשהו קבוע. אני גם לא חושב שאני צריך להיות המאמן הקבוע. לא יכול להיות שאני אהיה מאמן קבוע על סמך תוצאה כזאת או אחרת בקרואטיה".

אלון חזן. ברני ארדוב
מבחן ראשון. אלון חזן/ברני ארדוב

"פעם חשבנו נילסן, אבל לא עבד טוב, חשבנו גם קשטן וזה לא הצליח, וככל שהלכנו הלאה כלום לא הצליח", עונה חזן לשאלת הקריטריונים שצריכים להוביל את וועדת האיתור בבחירת המאמן בלאומי. "הצלחה יכולה להתפתח בסיטואציה מסוימת של אדם מסוים שבה הכל יעבוד. זה תהליך של כל הכדורגל צריך להיות שותף אליו".

על בחירת הסגל שלו אמר המאמן: "חשבתי לראות מי הצעירים הכי טובים נכון לזמן הזה וכשהיה לי את המכלול בחרתי את הכי טובים שהיו. לא קיבלתי הוראה לבנות סגל לנבחרת, לא להצעיר. אני לא הולך להיות חכם גדול במשחק בקרואטיה. אם היו צעירים בכושר גופני טובים יותר מהותיקים הם היו, לא בחרתי סגל לפי תעודת זהות או רזומה. היו כמה שנפצעו כמו אצילי או מליקסון והם לא זומנו בגלל זה".

לאחרונה פרסמנו כי חזן מועמד לשמש בתפקיד מקצועי בחיפה בעונה הבאה. חזן עדיין לא קיבל פניה רשמית, אבל הירוקים עשויים לפנות אליו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully