וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין דוידוביץ` לא רוצה להמשיך עם פרידמן, האיגוד מתעקש

17.3.2016 / 11:33

הגולשת כבר החליטה שלא להמשיך עם המאמן כחלק מהנתק ביניהם, אבל באיגוד מתעקשים כי פרידמן יאמן אותה. דוידוביץ` תמריא לפלמה בלעדיו, פייר האיטלקי עשוי להדריך אותה בתחרות

מי יהיה המאמן הבא של.הגולשת.הבכירה של ישראל, מעין דוידוביץ`? פחות מחמישה חודשים לפני תחילת המשחקים האולימפיים בריו, ולשאלה הזו אין בשלב הזה פיתרון. כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, קיים נתק בין הגולשת לבין מאמנה גל פרידמן בעקבות הופעתה באליפות העולם, אבל בשלב זה טרם מונה מאמן במקומו של פרידמן, ובאיגוד מתעקשים כי מדליסט הזהב מאתונה ימשיך לאמן את דוידוביץ`.

מעין דוידוביץ'. ברני ארדוב
מי יאמן אותה? מעין דוידוביץ', מימין/ברני ארדוב

דוידוביץ` כבר הבהירה למקורביה כי היא אינה מעוניינת להמשיך לעבוד עם פרידמן, אבל למאמן יש חוזה באיגוד, שם מנסים לפשר בין השניים. בשבוע הבא תצא לדרך בפלמה דה מאיורקה תחרות המבחן החמישית והאחרונה בקרב על הכרטיס לריו, ודוידוביץ`, שממריאה היום לפלמה, מתעקשת שלא להמשיך עם המאמן. אחת האופציות שעלו כמועמד אפשרי לאמן אותה לפחות בתחרות בפלמה היא פייר האיטלקי שכבר הדריך אותה בעבר, אך הוא בכל מקרה לא יוכל לאמן אותה באופן קבוע מכיוון שהוא מוביל גולש גרמני בריו.

"מעין לא רוצה ולא מסוגלת לעבוד יותר עם גל ואין שום אופציה שהם יחזרו לעבוד יחד", אמר גורם המקורב לדוידוביץ`. מנגד, אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של האיגוד הבהיר: "גל הוא המאמן של מעין. אין שום שינוי בעניין הזה. נחליט לפני פלמה אם הוא יטוס לשם או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully