וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקוואנדו: לראשונה הספורטאים יתחרו עם צבעי הדגל בריו

16.3.2016 / 23:52

התאחדות הטקוואנדו העולמית קיבלה החלטה שכל מדינה תבחר צבע שבו יתחרו הספורטאים במהלך הטורניר האולימפי. ההחלטה צריכה להתקבל עד ה-30 באפריל. המטרה: להגביר את ההזדהות עם הספורטאים המתחרים

רון אטיאס לוחם הטקוואנדו, ינואר 2016. ברני ארדוב
יילך על כחול או לבן? אטיאס/ברני ארדוב

חידוש בענף הטקוואנדו החל מהמשחקים האולימפיים בריו: התאחדות הטקוואנדו העולמית קיבלה לאחרונה החלטה שהספורטאים האולימפיים שיתחרו בברזיל ילבשו מכנסיים בצבעים שונים, כל זאת בהתאם לצבעי הנבחרת שלהם.

כל מדינה תוכל לבחור צבע אחד, כולל לבן, ובו יופיעו הספורטאים שלה בריו. ההחלטה צריכה להתקבל עד ה-30 באפריל. בהתאחדות העולמית מאמינים שהשינוי הזה יביא עימו משב רוח מרענן בכך שהאוהדים באצטדיון והצופים בבית יוכלו לזהות בצורה קלה יותר את הספורטאים המתחרים, שהרבה פעמים לא ממש בולטים בעקבות הלבוש שמכסה את גופם, וכמובן להזדהות איתם.

במקביל, ממשיכים בהתאחדות העולמית לעבוד בצמידות עם המארגנים של המשחקים כדי להגביר את העניין בקרב האוהדים בענף. בזווית הישראלית, מי שימשוך את מרבית העיניים בטורניר האולימפי בריו יהיה הישראלי רון אטיאס שיתחרה במשקל של עד 58 ק"ג. כזכור, אטיאס זכה במדליית הזהב בתחרות המיון באיסטנבול והוא יהיה הספורטאי הישראלי הראשון בענף שמגיע לאולימפיאדה.

  • עוד באותו נושא:
  • רון אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully