וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לוי ביקר את ג'אבר. הבורר בתיק אבוחצירה ימנה מומחה

16.3.2016 / 12:44

המאמן העיר לקשר לעיני השחקנים על כך שאינו ממלא הוראות. במסגרת הדיון המקדמי, הוחלט כי החלוץ ישוב לאימונים בהתאם להחלטה של רופא, אך חיפה תערים קשיים. אוברניאק לא יעזוב ללא פיצוי

ניב אהרונסון

בווידאו: הפרק הראשון בסדרה "עמק יעמיק", שתלווה את מירוץ האליפות של הפועל באר שבע

אתמול (שלישי) נערך הדיון הראשוני בוררות בעניינו של שמעון אבוחצירה, שדורש להחזירו לאימוני מכבי חיפה. באמצעות פרקליטו, עו"ד רועי רוזן, אבוחצירה טוען כי על חיפה להשיבו מיידית לאימונים בהתאם לחוות דעת שקיבל. הדיון נערך אצל הבורר עו"ד עמיאל תגר, שהחליט למנות מומחה שימלא חוות דעת רפואית. בהתאם לחוות הדעת, הוא יחליט האם להורות למכבי חיפה להחזירו מיידית לאימוני הקבוצה. במכבי חיפה מתכוונים להערים קשיים בעניין וטוענים כי הם לא מוכנים לקחת סיכון.

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רוני לוי דורש מחויבות גדולה. ג'אבר/ברני ארדוב

אחרי הביקורת על ולדימיר סטויקוביץ' ואייל משומר, מתברר כי המאמן רוני לוי כעס על הקשר עטאא ג'אבר. לאחר המשחק השמיע המאמן ביקורת על הקשר באוזני השחקנים, וטען כי הוא לא מילא אחר הוראות. "רוני דורש מחויבות גדולה מהשחקנים שלו", הסבירו במכבי חיפה. אוראל דגני עדיין לא כשיר במאת האחוזים, אך בחיפה מקווים שיוכל לשחק מול רעננה. אם דגני יהיה כשיר, הוא יפתח בהרכב במקום אייל משומר.

בחיפה אישרו אתמול את הידיעה לפיה נציגי לודוביק אוברניאק קיבלו אור ירוק לחפש לו קבוצה בעונה הבאה. השחקן עצמו לא מתאקלם בחיפה אך מחזיק בחוזה לעונה הבאה ולא מתכוון לעזוב ללא פיצוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully