וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: גז'גוז' רייש הפולני מונה למאמן נבחרת ישראל

15.3.2016 / 20:29

רייש, לשעבר מאמן נבחרות הכדורעף של מצרים ואיחוד האמירויות, יתפוס את מקומו של אביטל זלינגר, שהתפטר מתפקידו לפני מספר שבועות, לאחר שהנהלת האיגוד אישרה את המלצת הוועדה המקצועית

גז'גוז' רייש מאמן נבחרת ישראל בכדורעף. איגוד הכדורעף,
המאמן החדש. גז'גוז' רייש/איגוד הכדורעף

יש מאמן חדש לנבחרת ישראל בכדורעף: הפולני גז'גוז' רייש מונה למאמן הנבחרת, ויתפוס את מקומו של אביטל זלינגר שהתפטר לפני מספר שבועות. הנהלת האיגוד אישרה הערב (שלישי) את המלצת הוועדה המקצועית ואת רייש כמאמן הנבחרת, וכן אישרה לקדם את הפעילות המקצועית של נבחרת העתודה, האקדמיה ותשתיות האיגוד.

חתימת ההסכם עם רייש תיעשה במהלך הימים הקרובים לאחר סיום הדיון בנושא תקציב האיגוד ומשא ומתן כספי עם המאמן. הגעתו של רייש התאפשרה לאחר שאיגוד הכדורעף פרסם מכרז לאימון הנבחרת. המועמד הישראלי לתפקיד היה נעם כץ שמאמן גם את מחזיקת הגביע הטרייה והאלופה הנוכחית, הפועל מטה אשר/עכו. אלא שכץ נפגש לאחרונה עם יושב ראש האיגוד, ד"ר אריה לוקר, והסביר לו שלא יוכל לאמן רק את הנבחרת כפי שהמכרז דורש, אלא ביקש לאמן במקביל גם את קבוצתו. מהסיבה הזו הוא סירב לקבל את התפקיד.

רייש בן ה-48 החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן נבחרת פולין ב-1995 וב-1999 מונה לראשונה למאמן ראשי, כשהדריך את נבחרת הנערים במשך ארבע שנים. לאחר מכן אימן את שצ'צ'ין ואולשטין (פעמיים סגן אלוף) בליגה הפולנית, עבד בנבחרת מצרים והשתתף איתה באליפות העולם ב-2006 ובהמשך חזר לפולין והוביל את נבחרת הנוער למקום הרביעי באליפות אירופה ב-2009. שני תפקידיו האחרונים היו מאמן נבחרת איחוד האמירויות ומאמן נבחרת מצרים עד גיל 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully