וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון זומן לסגל נבחרת ישראל, עומר דמארי בחוץ

15.3.2016 / 9:16

קפטן מכבי חיפה קיבל זימון לקראת משחק הידידות מול קרואטיה וחוזר לסגל הלאומי אחרי שנה וחצי. חלוץ זלצבורג נותר בחוץ כמו גם ביברס נאתכו, איתי שכטר וטל בן חיים הבלם. בן ביטון, קני סייף ואלמוג כהן זומנו. כהן: "שמח לחזור, זה משהו שהצבתי לעצמי"

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חוזר לנבחרת. בניון/קובי אליהו

יוסי בניון חוזר לסגל נבחרת ישראל. זו הבשורה המרכזית מסגל השחקנים שפרסם הבוקר (שלישי) המאמן הזמני אלון חזן לקראת משחק הידידות מול נבחרת קרואטיה ב-22 במרץ. קשר מכבי חיפה חוזר למדים הלאומיים אחרי כשנה וחצי, כאשר הזימון האחרון שלו היה ב-1.6.14 לצמד משחקי ידידות מול מכסיקו והונדורס. הזימון הרשמי האחרון: 26.3.13 במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014, בניצחון בצפון אירלנד. בן ביטון מגן הפועל באר שבע זומן לראשונה לסגל, כאשר גם אלמוג כהן קשרה של אינגולשטאדט חוזר לסגל הלאומי אחרי כמעט שלוש וחצי שנים. מי שעוד זומן הוא קני סייף, קשרה של גנט ששיחק העונה עם קבוצתו בשלב הבתים של ליגת האלופות.

ביברס נאתכו, שהיה אחד השחקנים המרכזיים בעידן אלי גוטמן ואיבד את מקומו בהרכב של צסק"א מוסקבה, נותר הפעם מחוץ לסגל וכך גם עומר דמארי שלא משחק כבר תקופה ארוכה ברד בול זלצבורג. מי שעוד לא זומן לסגל הוא טל בן חיים הבלם של מכבי תל אביב שאיבד את מקומו בהרכב של קבוצתו, כשגם איתי שכטר נותר בחוץ למרות תקופה טובה בבית"ר ירושלים. יוסי בניון אמר לאחר זימונו: "להיות בנבחרת ישראל וללבוש את המדים הלאומיים תמיד הייתה גאווה גדולה בשבילי, אין מאושר ממני לקבל את הזימון הזה".

אלמוג כהן, שגם גן זומן לאחר תקופה ארוכה אמר: "כשאתה עובד קשה ומאמין בדרך שלך, וגם אם קצת לא הולך אתה עובד קשה יותר, אז בסופו של דבר אתה עובר כל מכשול שבדרך. שמח לחזור לנבחרת זה היה חשוב לי בתור משהו שהצבתי לעצמי".

קשר נבחרת ישראל אלמוג כהן. מגד גוזני
חוזר לסגל. אלמוג כהן/מגד גוזני

הסגל המלא

שוערים: בוריס קליימן (בית"ר ירושלים), דודו גורש (הפועל באר שבע), אריאל הרוש (הפועל תל אביב).

הגנה: אופיר דוידזאדה (הפועל באר שבע), טאלב טואטחה (מכבי חיפה), רמי גרשון (גנט), שיר צדק (הפועל באר שבע), איתן טיבי (מכבי תל אביב), אלי דסה (מכבי תל אביב), בן ביטון (הפועל באר שבע).

קישור: ניר ביטון (סלטיק), רועי קהת (אוסטריה וינה), אלמוג כהן (אינגולשטאדט), ערן זהבי (מכבי תל אביב), בירם כיאל (ברייטון), יוסי בניון (מכבי חיפה), קני סייף (גנט), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע).

התקפה: טל בן חיים (מכבי תל אביב), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), אליניב ברדה (הפועל באר שבע), מונס דאבור (גראסהופרס), תומר חמד (ברייטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully