וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס נחת: "מקווה שרוח המועדון תגבר על הקשיים"

15.3.2016 / 6:48

הסנטר, שחוזר לקדנציה שנייה במכבי תל אביב, יצטרף לקבוצה וצפוי לערוך בכורה מחודשת כבר במשחק הקרוב מול הפועל ירושלים: "הייתה לי תקופה נהדרת כאן. מצפה שנגיע לאותם הישגים"

קובי אליהו

ריצ'רד הנדריקס נחת הבוקר (שלישי) בישראל ויחל בקרוב מאוד את הקדנציה השנייה שלו במכבי תל אביב. הסנטר, ששוחרר ממלאגה ויחזור ליד אליהו אחרי שלבש את המדים הצהובים בין 2010 ל-2012, צפוי לערוך הופעת בכורה כבר במשחק הליגה הקרוב והמסקרן מול הפועל ירושלים.

"אני שמח לחזור, עבר זמן מה, אני מקווה שנגיע לאותם הישגים כמו בפעם הקודמת ששיחקתי פה", אמר הנדריקס התשוש עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. "התגעגעתי לאנשים. בשתי העונות ששיחקתי פה הייתה לי תקופה נהדרת. יש קבוצה טובה, לפעמים קורים כל מיני דברים, אני רוצה לעזור כמה שיותר".

שחקן מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס. קובי אליהו
ברוך הבא. הנדריקס/קובי אליהו

על כושרו הנוכחי: "במלאגה העונה התחילה בצורה מאוד מבטיחה, הרגשתי שזו יכולה להיות עונה מבטיחה, אבל קרו כל מיני דברים שלא ציפיתי. עכשיו כל מה שאני רוצה לשחק".

על המצב של מכבי תל אביב: "אני פה כדי לשחק כמה שיותר חזק ולנסות לעזור לקבוצה בזכות היכולות שלי. אני יודע שהליגה השתנתה לגמרי, אבל אני בטוח שאוכל לעזור ובטוח שאפשר לזכות בתארים. אני לא משווה בין שתי הקדנציות שלי כי זה אחרת לגמרי, אבל נקווה שרוח המועדון תגבר על הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully