וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: החובות תופחים, הספקים דורשים לקבל את כספם

האדומים בצרות כלכליות, גורם במועדון תוקף: "כבירי ידע למה הוא נכנס, הרכש המסיבי הכניס אותנו לגרעון נוסף". גוטמן תרגל שלושה בלמים, אבל לא היה מרוצה. לוקאס וינטרה לא בתכניות

one

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל תל אביב גם במישור הכלכלי וגם במישור המקצועי. קופת המועדון עדיין ריקה ומשכורות חודש פברואר צפויות להתעכב בגלל קשיים טכניים ובירוקרטיים בהעברות כספים מחוץ לארץ - כך על פי טענות המועדון. הלחץ על הנהלת המועדון הולך וגדל לא רק בגלל העיכובים בתשלומים לעובדי ושחקני הקבוצה, אלא גם בגלל שיותר ויותר ספקים שעובדים עם המועדון ואנשים שעזבו ואמורים לקבל חלק משכרם, דורשים את כספם.

על אף הטענות של הבעלים אמיר כבירי על חובות שהצטברו משנים קדומות, במועדון ישנם לא מעט אנשים שטוענים כי הוא ידע מראש על הגרעון שיש בקופה. כמו כן ישנה טענה שרוב חובות המועדון כיום הם מהעונה הנוכחית. לטענת גורמים במועדון, הפועל תל אביב הייתה צריכה לשלם העונה כ-10 מיליון שקלים מהגרעון שנגרר מהשנים האחרונות, אך החובות גדלו משמעותית מאוד בעיקר בגלל רכישות שחקנים ושיפוץ מתחם חודורוב. כרגע במועדון מתחייבים לשלם את כל חובות המועדון עד סוף העונה.

"כבירי ידע טוב מאוד למה הוא נכנס", אמר גורם בהפועל תל אביב, "הרכש המסיבי שהגיע העונה, הוא זה שהכניס את הקבוצה לגרעון נוסף. כל מי שאומר אחרת, לא דובר אמת".

בנוסף, מינוי יו"ר הכדורסל, רמי כהן, כיועץ כלכלי הביא אף הוא למתחים גדולים בתוך המועדון ולחוסר ודאות אצל מרבית העובדים במועדון.

אמיר כבירי בעלים הפועל תל אביב. יותם רונן
הפועל תל אביב בצרות. כבירי/יותם רונן

בצל הבעיות הכלכליות, הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. המאמן אלי גוטמן, רואה בפגרה הזדמנות לתקן ליקויים מקצועיים ובמהלך הימים האחרונים ניסה כמה שינויים. אחד מהם היה תרגול מערך של שלושה בלמים, אבל גוטמן לא היה מרוצה מהתוצאה.

כרגע עדיין מוקדם להעריך אילו שינויים יתבצעו במשחק נגד הפועל כפר סבא, אבל נראה שבכל מקרה לוקאס וינטרה לא יפתח וספק אם יחזור להרכב עד סיום העונה. לבלם היווני יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת ונראה שאם הוא ירצה להמשיך והאדומים יחפצו בפרידה, המועדון יצטרך לפצות אותו.

שמואל שיימן כנראה ימשיך בהרכב גם בשבת למרות האכזבה ממנו, זאת לאור העובדה שגל שיש עדיין לא נמצא בתכניות. גוטמן ערך היום שני אימונים וכל סגל השחקנים אמור לעמוד לרשותו בשבת. בן רייכרט שלא התאמן בצורה סדירה בשבוע שעבר בגלל כאבים בגבו, חזר להתאמן כרגיל והוא צפוי להיות כשיר לשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully