וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז אירועי שרלרואה, ספונסר חדש לבית"ר: יהלומית פרץ

14.3.2016 / 10:57

לראשונה מאז התפרעות האוהדים במשחק נגד שרלרואה, הסכימה חברת הבנייה לשתף פעולה עם המועדון עד לסוף השנה עם אופציה לשנה הבאה שתופיע על חולצות השחקנים. מאות שוטרים וכ-300 סדרנים יאבטחו את המשחק הערב נגד מכבי חיפה

one

חברת הבנייה יהלומית פרץ סגרה היום (שני) עם בית"ר ירושלים על הסכם חסות שבמסגרתו היא תופיע על חולצות הקבוצה מעתה ועד לסיום העונה. לאחר התפרעות האוהדים בתחילת שנה במשחק נגד שרלרואה החליט בית המסחר itrader לבטל את שיתוף הפעולה עם המועדון, וכעת בית"ר מצאה שיתוף פעולה חדש. הקבוצה תעלה עם החולצות החדשות כבר במשחק הערב מול מכבי חיפה.

את התיווך בעסקה עשתה חברת "מדיה ספורט". עו"ד יוחאי פרץ, סמנכ"ל השיווק בחברת יהלומית פרץ, מסביר: "לאחרונה נכנסנו לפעילות בירושלים עם אחד הפרויקטים המפוארים ביותר שיזמנו, ולכן היה לנו חשוב לחזק את הקשר עם העיר ותושביה. החסות לבית"ר ירושלים מאפשרת לנו לייצר את הקשר הזה תוך כדי תרומה לקהילה. אנחנו אוהבים את העיר ומאמינים בפוטנציאל הן של העיר והן של הקבוצה".

בינתיים, המשטרה נערכת למשחק הערב נגד מכבי חיפה בטדי. מאות שוטרים וכ-300 סדרנים יתפרסו החל משעות הצהריים באצטדיון ומחוצה לו כדי לשמור על הסדרק והביטחון וכדי להכווין את התנועה. החל מ-18:00 ייסגרו לתנועת כלי רכב רחובות בנבנישתי , דוד איילון, אגודת ספורט בית"ר ומודעי. במשטרה ממליצים להשתמש בציר בגין (כביש 50) לכיוון שכונת גילה. כמו כן, לא תותר כניסת כלי רכב לשכונת מלחה וקמטון, למעט תושבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה של החולצות החדשות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully