וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: מאור חטואל יתמודד בתחרות ההזדמנות האחרונה לריו

14.3.2016 / 10:27

סייף הרומח זכה בכרטיס הישראלי לתחרות שתתקיים בחודש הבא בפראג אחרי שתומר אור יצא מהתמונה. יובל פרייליך מוביל על עידו הרפה במאבק ביניהם שיוכרע בסוף השבוע. מלנטייב מוליכה על מריניוק שזכה בארד בבולגריה

דלילה חטואל, מאור חטואל, סייפים. ליאור לייבוביץ',
מאור חטואל, משמאל/ליאור לייבוביץ'

מאור חטואל, סייף הרומח מהפועל עכו, זכה בכרטיס הישראלי בדגם לתחרות ההזדמנות האחרונה לריו 2016 שתתקיים בחודש הבא בפראג. ניצחון יוקרתי על אלוף העולם לשעבר, יופיץ הגרמני, בעלייה ל-32 הראשונים של גראנפרי הוואנה עשה את ההבדל בינו לבין תומר אור מהפועל חיפה, שייצג את ישראל בבייג'ינג 2008.

אור בן ה-37, שביצע קאמבק לקראת ריו, היה גם כך בפיגור בניקוד לפני התחרות בקובה. חטואל הפסיד את הכרטיס ללונדון 2012 בתחרות ההזדמנות האחרונה של אירופה, אותה תחרות בה יסייף בפראג לקראת ריו ואליה מגיעים הסייפים שלא העפילו דרך הקריטריון הקבוצתי.

הפאזל הולך ונשלם גם בדקר. יובל פרייליך מוביל על חברו להפועל כפר סבא, עידו הרפה, אבל האחרון צמצם את הפער בתחרות סבב הלוויין בסופיה כשהודח בקרב העלייה לשלב המדליות, הטופ 4, ואילו פרייליך הודח שלב אחד קודם. התחרות האחרונה תתקיים בסוף השבוע בבודפשט שם גם יתחרו הנשים בדקר. פולינה מלנטייב ממכבי מעלות מוליכה על אביטל מריניוק מהפועל אשקלון, למרות שהאחרונה זכתה בסופיה במדליית הארד. מריניוק הפסידה על חודה של נקודה בקרב העלייה לגמר אמש בבולגריה. בדגם החרב, כזכור, יהיה זה קונסטנטין וורונוב שזכה במדליית הכסף של אליפות העולם עד גיל 20 בשבוע שעבר בסרביה.

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully