וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: יובל אבידור יעבור צילום על מנת לשלול פציעה רצינית

14.3.2016 / 12:00

החלוץ שהוחלף מול מכבי תל אביב בשל כאבים בשריר הירך האחורי, סובל ככל הנראה ממתיחה וייבדק במטרה לוודא כי לא מדובר בקרע. הוא בספק למפגש מול בית"ר, אליו תגיע סכנין בסגל חסר במיוחד

one

חלוץ בני סכנין, יובל אבידור, יעבור היום (שני) צילום אולטראסאונד במטרה לנסות ולברר את חומרת הפציעה שלו. השחקן חש בכאבים בשריר הירך האחורי במהלך ההפסד למכבי תל אביב בשבת האחרונה. הוא הוחלף וההערכה הראשונית היא כי מדובר במתיחה, כאשר הצילום נועד על מנת לוודא שלא מדובר בקרע או בפציעה קשה יותר.

אבידור נמצא בספק גדול למשחק בין סכנין לבית"ר ירושלים ביום שבת הקרוב והמאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד, שכן סגס תאמבי, איציק כהן ודיוגו קאצ'ובה ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. המשמעות היא שסכנין, שמול באר שבע ומכבי תל אביב שיחקה עם שלושה בלמים, תחזור ככל הנראה למערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר חאלד חלאיילה וז'אורז'יניו ישובו להרכב.

בקבוצה ממתינים להודעת המשטרה לגבי כוח השיטור שיידרש למשחק, לאור ההחלטה כי האוהדים של בית"ר ירושלים לא יורשו להגיע לסכנין. במועדון מצפים מהמשטרה להציג בשל כך דרישות שדומות לכל משחק אחר בליגה ולא כאלה שמזכירות מפגשי עבר מול היריבה מהבירה.

יובל אבידור שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בספק לשבת. אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully