וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של עומר אצילי: "הוא מוכן לחתום בבית"ר ללא מו"מ ובכל סכום"

14.3.2016 / 11:15

נציגיו של קשר בית"ר ירושלים ויתרו על האפשרות לדחות את המו"מ לקיץ: "מוכנים לכל סכום שטביב יקבע, סעיף היציאה יהיה אך ורק לחו"ל. אלי טביב בתגובה: "אני לא מנהל מו"מ דרך התקשורת"

one

המתיחות בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים קרובה לסוף טוב. סוכניו של קשר בית"ר ירושלים, שתכננו לדחות את המו"מ על הארכת חוזהו לקיץ, הודיעו היום (שני) כי אצילי יאריך את חוזהו בקבוצה "תמורת כל סכום וללא מו"מ".

"למרות הרצון לחכות לקיץ לניהול מו"מ כפי שנראה לנו נכון ותקין, כדי להוריד את העניין אחת ולתמיד מסדר היום התקשורתי, אני מודיע בצורה הכי ברורה שיש שעומר אצילי מוכן לחתום מיידית בבית"ר ירושלים ללא מו"מ ובכל סכום שיקבע הבעלים אלי טביב ולכל פרק זמן שירצה עם סעיף מכירה לחו"ל בלבד, כך שכל הספקולציות לגבי אופציות או תרגילים למעבר לקבוצה אחרת בארץ מצידנו ירד מסדר היום התקשורתי", הצהיר סוכנו רונן קצב. "המחוייבות של עומר היא טוטאלית וההערכה היא רבה על ההזדמנות לשחק בביתר ירושלים ועוד להיות קפטן הקבוצה דבר שלא מובן מאילו ועל זה תודה לבעלים אלי טביב המערכת והאוהדים הנפלאים".

למרות זאת, טביב הגיב בלקוניות להודעה של קצב, ואמר: "אני לא מנהל שום משא ומתן דרך אמצעי התקשורת".

בשבוע האחרון, אחרי שאצילי סירב להצעה של אלי טביב לחתום על חוזה חדש בבית"ר, החלה בין הצדדים מלחמת גרסאות. בעוד אצילי טען כי הוא כשיר לחלוטין, בקבוצה טענו כי הוא פצוע ומנעו ממנו להתאמן. אמש בית"ר הודיעה כי מבדיקה שערכה התברר כי אצילי סבל מקרע בשריר הירך האחורי, וכי יחזור לאימונים עד תחילת השבוע הבא.

עומר אצילי באימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הפלונטר הותר? אצילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully