וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד ארגון השחקנים: "נדחפו בכוח רק כדי לקבל במה"

14.3.2016 / 8:20

אחרי הניצחון על נס ציונה התפנו במכבי תל אביב לתקוף ולבקר את ההתערבות של ארגון השחקנים. פניני: "ניסו להיכנס בינינו לבין ההנהלה, זה לא יצליח". על היכולת: "מאז הדרבי נכנסנו ל'מוד' אחר". הנדריקס ינחת בשלישי

one

בווידאו: מכבי תל אביב מביסה את נס ציונה

אחרי השבוע הסוער שעבר על מכבי תל אביב, הצליחו אמש (ראשון) הצהובים להשיג ניצחון קליל על עירוני נס ציונה, 59:83, ששיפר מעט את מצב הרוח אחרי התבוסה המשפילה בדרבי וההתעסקות בקנסות שהטילה ההנהלה על השחקנים בעקבות יכולתם. השבוע הסתיים גם עם ניצחון, וגם עם הבטחה של ההנהלה לשחקנים כי הקנס (בגובה חצי המשכורת) יבוטל.

במכבי עדיין קיים כעס רב על ארגון השחקנים, שהתערב בצורה תקשורתית וביקר את המהלך של ההנהלה הקונסת. גורם בקבוצה אמר: "אין לארגון השחקנים, שנדחף בכוח לנושא, מה להגיד או להתערב בנושא פנימי. כל ההתנהלות שלהם היתה כדי לקבל במה".

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול טל קרפלס שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חוזרים לעצמם? רנדל/ברני ארדוב

גם קפטן הקבוצה גיא פניני סיכם: "אני חושב שמאז שהסתיים הדרבי נכנסנו ל'מוד' אחר. רמת האימונים היתה אינטנסיבית, גבוהה ואיכותית. כשמתאמנים ועובדים כך זה בא לידי ביטוי במגרש. כך גם התחלנו את המשחק מול נס ציונה וכך צריך לעשות בכל משחק. עצרנו את נס ציונה על 6 נקודות ברבע הראשון וצריך להתנהל כך בכל משחק. זה היה סיפור המשחק".

על הקנס אמר פניני: "פתרנו את הבעיה והכל בסדר. במשך כל סוף השבוע הודיעה לנו ההנהלה שזה היה מסר לשחקנים. כל הכסף יוחזר במלואו וזהו. הסיפור נגמר. אני רוצה לספר מה שקרה ושהכל יובן כמו שצריך. אנחנו מאוד מכבדים את ארגון השחקנים ואת ניר אלון, אלון עזר לנו בעבר ויעשה כך גם בעתיד. אך במקרה הספציפי הזה לא פנינו אליו ולא ביקשנו את עזרתו. ברגע שהוא יצא עם המכתב, ישבנו כל השחקנים והופתענו מכך.

"ביקשנו ממנו למשוך את המכתב מסיבה אחת: כי במכבי פותרים את הבעיות בתוך המשפחה. אף אחד לא צריך לגשר בין השחקנים להנהלה. אני מספיק שנים פה כדי לדעת איך להתנהל עם ההנהלה. היא תמיד איתנו. במקרה הזה הם רצו להעביר לנו מסר. ובצדק. הכל בסדר. ישבנו ודיברנו. העניין מאחורינו, אבל בכל זאת רוצים להיכנס בינינו. זה לא יצליח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 59:83 את עירוני נס ציונה

לכתבה המלאה
אייק אופייבו/ברני ארדוב

הקבוצה תתרכז בהכנות לקראת המפגש הפיקנטי מול הפועל ירושלים בשבוע הבא, כשלשחקנים תובהר חשיבות המשחק. בתוך כך, ריצ'ארד הנדריקס ינחת בישראל ביום שלישי לפנות בוקר בארץ. המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ' לא נכח במשחק לאחר שטס לחו"ל בשל סיבות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully