וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו הקנסות לשחקני מכבי תל אביב, פניני: "ההנהלה רצתה להעביר מסר, ובצדק"

13.3.2016 / 23:35

הצהובים נשמו לרווחה אחרי שהביסו 59:83 את נס ציונה, פרשת הקנסות הסתיימה, המאמן טבק הוסיף: "שמח מאוד מרמת האימונים במהלך השבוע ומהעובדה שהגבנו כמו שצריך". ברקוביץ': "המחצית הראשונה הייתה בושה"

one

אחרי התבוסה הכואבת בדרבי בשבוע שעבר, חזרה מכבי תל אביב לנצח הערב (ראשון) בליגה כשהביסה 59:83 את עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל.

גם הדיבורים על הקנסות שהנהלת הצהובים החליטה להטיל על השחקנים בעקבות הדרבי נמשכו, אך ההנהלה חזרה בה והעניין נסגר. קפטן הקבוצה גיא פניני אמר בנושא: "ההנהלה רצתה להעביר לנו מסר ובצדק, אבל כבר בסוף השבוע ישבנו ודיברנו, ובהנהלה הבטיחו שכל הכסף יוחזר. הסיפור נגמר".

ריצ'ארד הנדריקס ינחת בישראל ביום שלישי לפנות בוקר בארץ. המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ' לא נכח במשחק לאחר שטס לחו"ל בשל סיבות אישיות.

אייק אופייבו/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק אמר לאחר המשחק: "כולנו הבנו שצריך לנצח ומבחינתנו ידענו שהמשחק הערב הוא מול קבוצה באותה רמה כמו בשבוע שעבר. ההבדל היה בגישה שלנו ובאיך שפתחנו את המשחק והפעם זה היה כמו שצריך. היו לנו קליעות חופשיות, היו קצת חריקות בהגנה, אבל אני מאוד שמח מרמת האימונים במהלך השבוע ומהדרך שבה השחקנים הגיעו הערב למשחק.

"לגבי הקנסות זו היתה החלטה של ההנהלה ולא שלי, אבל הבנתי שהנושא נפתר והכול בסדר". על צירופו של הנדריקס אמר הקרואטי: "הוא מכיר את המועדון ואת הליגה ואני מקווה ומאמין שההסתגלות שלו לקבוצה תהיה מהירה יותר משחקן חדש אחר. בכל מקום שבו אימנתי למדתי דבר אחד: עדיף תמיד להביא לקבוצה מישהו שגם השופטים מכירים ונותנים לו כבוד, הנדריקס כבר שיחק פה אז אני מאמין שגם זה יעבוד לטובתו".

על המשחק מול ירושלים בשבוע הבא אמר המאמן: "ברור שירושלים היא היריבה העיקרית שלנו לתואר האליפות, קבוצה חזקה אבל מבחינתנו מה שהכי חשוב זה להחזיר את כל השחקנים לאימונים גם אם לא למשחק הזה אז להמשך. דבר שני, להכניס את הנדריקס כמה שיותר מהר לעניינים וכן ברור שזה משחק חשוב אבל אני אהיה יותר מודאג מהפלייאוף מאשר מהמשחק הזה".

מאמן המפסידה עופר ברקוביץ' אמר: "המחצית הראשונה הייתה בושה וחרפה וזה לא יהיה יותר. אני לא יודע להסביר את זה, אני יודע שזה לא ראוי. השחקנים שלנו חייבים להבין שמעבר להקרבה ורצון חייבים לשחק כדורסל טוב יותר כדי להישאר בליגה. חלק מהשחקנים שלנו חייבים לחזור לכושרם. הקבוצה שלנו חייבת להבין את הדחיפות. לקחתי בחשבון שאנחנו יכולים להפסיד פה אבל לא לקחתי בחשבון את החצי הראשון הנרפה, נצטרך לעשות את ההתאמות להמשך".

שותף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עודד קטש מאמן הפועל אילת. ניב אהרונסון
"ניצחון חשוב מאוד". קטש/ניב אהרונסון

מאמן הפועל אילת עודד קטש אמר לאחר המשחק: "אחרי הפעם האחרונה בה עשינו שני ניצחונות ברציפות גם היה לנו משחק נגד נהריה. זה ניצחון חשוב מאוד כי כל ניצחון מעלה אותך והפסד מוריד אותך. להתחיל את הסיבוב עם ניצחון בראשון, זה טוב. זה לא היה משחק גדול שלנו, אנחנו קצת יודעים יותר טוב מה אנחנו רוצים מעצמנו, אנחנו יותר מסודרים. אבל אנחנו לא מספיק אגרסיביים ולא עושים מהלכים של קבוצה שרוצה להסתכל למעלה.

"אנחנו לא משתמשים נכון בעבירות שלנו. היינו צריכים לסיים את המחצית ביותר משלוש הפרש לטובתנו. אנחנו צריכים להפסיק להסתפק. אנחנו צריכים לדעת לגמור את המשחק, להרוג את המשחק. זה משהו שאנחנו צריכים להוסיף את זה כדי לעלות למעלה. זו ליגה שנותנת לך תחושה שאתה יכול לרדת ליגה או לזכות באליפות, הכול יכול לקרות בליגה הזו. כל הכבוד להרבה קבוצות שהרימו סגלים יפים מאוד. גם בעונה בה מכבי וירושלים קצת יותר פגיעות, זה עדיין יפה".

מאמן ראשון לציון שרון דרוקר נשמע מאוכזב: "לא שיחקנו היום את המשחק הקבוצתי שלנו. הרגשתי שהשחקנים לא משחקים מספיק רגוע ומספיק ביחד, זה פגע בנו במשחק הזה וזה יפגע בנו תמיד כי הביחד שלנו הוא ערך מוסף. ברגע שבהגנה התחלנו להיות אגרסיביים יותר, חזרנו למשחק ויכולנו לנצח. כל הפסד הוא כואב. חבל שהפסדנו".

דרוקר התייחס לעובדה שהקבוצה שלו נאלצה להסתדר ללא כריס רייט הפצוע: "אני רגיל בכל משחק להסתדר עם הקלפים שיש, עם השחקנים שישנם. אנחנו תקופה ארוכה משחקים בסגל לא מלא. רק בבוקר הבנתי שכריס לא ישחק אז הבנו עם מה אנחנו הולכים. יש גם נקודות אור מהמשחק הזה. הפציעה של כריס רייט היא טריקית מאוד, יש לו משהו בברך וכל הרופאים שלנו מנסים למצוא מה זה ואיך עוזרים לו ואני מקווה שהוא יהיה על הרגליים. הוא שחקן שמשחק חזק ואגרסיבי מאוד ובסגל שלנו אנחנו צריכים כל אחד".

על המשחק שמצפה לראשון מול פרנקפורט סקייליינרס ביום רביעי אמר דרוקר: "יש לה יתרון ביתיות והיא ב-0:14 במפעל, הכול אומר שהם פייבוריטים. אנחנו מגיעים עם הרבה רצון למעמד מכובד מאוד. אני מקווה שנבוא ונעמוד באתגר כדי לעשות את המאמץ הכי טוב ולנצח. נצטרך לנצח במשחק חוץ כדי לעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully