וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיי ביצ'נקו שזכה במדליית כסף באליפות אירופה: "זה בלתי ייאמן"

13.3.2016 / 18:56

המחליק האומנותי זכה לקבלת פנים חמה בוועד האולימפי ולמענק בסך 28 אלף שקל: "אמשיך להתכונן במלוא המרץ לאליפות העולם". בוריס חייט, יו"ר ההתאחדות: "אם הוא יגיע לטופ 10, זה יהיה הישג טוב מבחינתנו"

אלכסיי ביצ'נקו מחליק ישראלי. AP
הישג גדול. ביצ'נקו/AP

אלכסיי ביצ'נקו, שעשה לפני כחודש וחצי היסטוריה בבריטסלבה כשזכה במדליית כסף באליפות אירופה בהחלקה אומנותית, זכה היום (ראשון) לקבלת פנים במשרדי הוועד האולימפי בתל אביב שם קיבל את המענק על ההישג שלו: 28 אלף שקל שמגיעים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט.

"זה דבר בלתי ייאמן מבחינתי", אמר ביצ'נקו הנרגש. "אני עדיין לא מאמין שעשיתי את זה. אני מרגיש טוב מאוד על ההישג הזה ועל כך שהצלחתי לשמח אנשים בישראל. עכשיו אני מתכונן לאליפות העולם שתתקיים בעוד שבועיים. יש לי רק דרך אחת להשתפר: אימונים, אימונים ואימונים. אני חוזר לארצות הברית ואמשיך להתכונן במלוא המרץ לאליפות".

בוריס חייט, יושב ראש התאחדות ההחלקה: "זו לא מדליה שהגיעה במקרה. אלכסיי והאנשים מסביב עבדו עליה קשה מאוד. לפני שנה הוא סיים באליפות אירופה במקום הרביעי. לקראת אליפות העולם אנחנו מקווים מאוד שהוא יגיע לטופ 10, ואם זה יקרה, אנחנו את שלנו עשינו. יש גם את דניאל סמוכין שהוא צעיר יותר, והוא גם העתיד לא רק שלנו, אלא של ההחלקה האומנותית בעולם".

כזכור, ביצ'נקו, שרק לפני שנה סיים רביעי באליפות אירופה, תפס הפעם מקום על הפודיום, כאשר הזכייה במדליית הכסף מסדרת לו הופעה באליפות העולם שתתקיים בעוד שבועיים, אבל בעיקר הכניסה אותו לדפי ההיסטוריה כישראלי הראשון שזכה במדליה בתחרות היבשתית. עבור שנמי התרגילים שלו באליפות קיבל ביצ'נקו 242.56 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully