וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: אצילי יחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא

13.3.2016 / 15:30

הקשר נבדק והתגלה כי סבל בשבועיים האחרונים מקרע בשריר. יחזור לפעילות מלאה לקראת המפגש מול באר שבע. שכטר: "המעבר לבית"ר - אחת ההחלטות הטובות בקריירה שלי, לא מחפש לנקום בחיפה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

על רקע מחול השדים סביבו, עומר אצילי עבר היום (ראשון) בדיקה רפואית מטעם בית"ר ירושלים, בסיומה התברר כי סבל בשבועיים האחרונים מקרע בשריר הירך האחורי, וכי יוכל לחזור לאימונים עד תחילת השבוע הבא. הקשר, שטען כי הוא כשיר אחרי שנבדק אצל רופא חיצוני, התבקש להגיע לאימון הקבוצה מהבירה לפני יתר השחקנים כדי לערוך את הבדיקה. אצילי רצה לקבל זימון לנבחרת למשחק מול קרואטיה, אך בשל הפציעה ייתכן מאוד שבנבחרת יחליטו שלא לזמנו כדי לא לסכנו להמשך.

מבית"ר נמסר: "השחקן יחזור לאימונים הדרגתיים ומבוקרים בפיקוח רפואי צמוד של הצוות הרפואי, וצפוי לחזור לאימונים מלאים בתחילת השבוע הבא".

ללא אצילי, שלא יכלל בסגל למשחק מול מכבי חיפה, בבית"ר ישלימו את ההכנות למשחק המסקרן מחר (שני, 20:55, ערוץ 1). סלובודאן דראפיץ' מתלבט לגבי עמדת המגן הימני. אלעד גבאי המוצהב לא יוכל לשחק ובבית"ר שקלו בהתחלה להציב בעמדה את ניסו קפילוטו או את לירוי צעירי, אך באימון האחרון תרגל דראפיץ' דווקא את המגן השמאלי אורי מגבו בעמדה וייתכן שהוא זה שיפתח. מלבד זאת, דראפיץ' צפוי להמשיך עם שלישיית הקישור האמצעי שכוללת את דן איינבינדר, דוד קלטינס וקלאודמיר כשבחלק ההתקפי לידור כהן, ניקיטה רוקאביציה ואיתי שכטר צפויים לפתוח.

החלוץ שהגיע מהירוקים בינואר אמר לקראת המשחק: "המעבר שלי לבית"ר היתה אחת החלטות הטובות בקריירה שלי. כל אימון וכל משחק אני אתן הכל כדי להחזיר את ההשקעה בי. אלה המשחקים הכי כיפים, אני לא מסתכל על נקמה כמו שלא הסתכלתי במשחק הקודם נגד חיפה. רק מנסה בכל משחק לתת הכל ולעזור לחברים שלי".

מאמן הקבוצה, סלובודן דראפיץ': "כשאתה מנצח 0:3 קבוצה חזקה, המשחק הבא הופך להיות הרבה יותר קשה. יש לחיפה שחקנים טובים והמשחק לא יהיה קל. אנחנו מגיעים לכל משחק להנות ולשחק כדורגל אטרקטיבי".

עומר אצילי באימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יחזור תוך שבוע. אצילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully