וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי ג'יי רולנד: "עם אנרגיה כזו צריך לשחק. מכבי? חייבים לנצח"

13.3.2016 / 8:20

הפועל ירושלים נראתה מצוין ב-64:95 על מכבי אשדוד. רולנד מוכן למפגש עם הצהובים: "מה שחשוב זה לנצח". על הולמן: "היינו צריכים מישהו כזה". ג'ייק כהן מועמד להצטרף, דיאור פישר יעזוב?

one

בהפועל ירושלים נרשמה שביעות רצון מהניצחון 64:95 על מכבי אשדוד אמש (שבת) וגם מהדרך בה הוא הושג. איליי הולמן ערך הופעת בכורה מוצלחת עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, וגם ג'וש דאנקן, ממנו הביעו לא מעט גורמים אכזבה בחודשים האחרונים, בלט עם עם 15 נקודות.

אי ג'יי רולנד, שקלע עם 20 נקודות, סיכם: "נראינו מחוברים, שיחקנו עם אנרגיה, עשינו הגנה. כשאנחנו משחקים את המשחק שלנו, מציגים הגנה טובה ורצים, אנחנו משיגים מצבים קלים וקולעים. זה בא לידי ביטוי בהתקפה שלנו. אם אנחנו לא מציגים משחק הגנתי טוב זה נראה כאילו אנחנו משחקים ללא אנרגיה והמשחק נראה אחר לגמרי. ככה צריך לשחק, עם מלחמה ואנרגיה. לא תמיד נקלע, אבל תמיד צריך לשחק טוב בהגנה".

רולנד הוסיף: "העונה ארוכה, היא נמשכת 9-10 חודשים וזה טבעי שמתרחשים דברים שונים במהלכה. יש עליות וירידות. אי אפשר להיות נלהבים מדי אחרי ניצחון גדול , כמו שאסור להיכנס לדיכאון אחרי הפסד. צריך להישאר במסלול ואז דברים הולכים לכיוון הנכון. השגנו שני ניצחונות טובים, אבל זה לא אומר שמעכשיו הכול ילך חלק".

איליי הולמן שחקן הפועל ירושלים מול ג'ארד הומאן שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
"קשה לא לשים לב אליו". הולמן/מגד גוזני

על הופעת הבכורה של הולמן הוסיף רולנד: "אני מכיר את איליי לא מעט שנים ועוקב אחריו. הוא מציג נוכחות בצבע, תורם למשחק ומציג קשיחות ויכולת טובה שעוזרת לנו. קשה לא לשים לב אליו. הוא שחקן פיזי מאוד והיינו זקוקים למישהו כמוהו. לא קל להתאקלם בקבוצה שכבר רצה יחד, אבל נראה שזה עובד. ייקח לו קצת זמן, אבל יש לו גישה טובה וזה יסייע לכולם".

על המשחק הפיקנטי מול מכבי תל אביב בשבוע הבא אמר השחקן: "אני מקווה שהראש שלנו יהיה במקום הנכון, שנבוא מרוכזים וננצח. העיקר לנצח וזה לא משנה אם ננצח זה ב-20 הפרש או בנקודה"

בתוך כך, מי שלא שיחק אתמול הוא דיאור פישר, הסובל מתגובה אלרגית. ללא קשר למצבו הרפואי, זו תקופה ארוכה שבהפועל שורר חוסר שביעות רצון מיכולתו של פישר ומהתנהלותו בחדר ההלבשה. אם ירושלים תבצע שינוי ותחליט לשחרר גבוה, זה יהיה פישר. יחד עם זאת, אין החלטה סופית על שחרורו. בירושלים בודקים את האפשרות לצרף לקבוצה את ג'ייק כהן , כשמי שדוחף להבאתו הוא אחד הבעלים ארן טלם.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully