וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: "מקווים שהמושג 'בשר תותחים' ייצא מהלקסיקון בהקשר שלנו"

13.3.2016 / 8:01

הקבוצה של סילבס מרוצה מהתיקו בבאר שבע: "הוכחנו שאנחנו נלחמים בכל משחק". עומרי גלזר הצעיר זכה למחאות, סילבס: "הוא שוער העתיד שלנו". עידו לוי: "תמיד כשיש משחקים גדולים, נשרקים לחובתנו הפנדלים האלה"

one

הפועל רעננה יצאה אתמול (שבת) מבאר שבע עם המון מחמאות, בעיקר על האופי והנחישות שהציגו שחקניו של חיים סילבס, שבשלבים רבים של המשחק גילו עליונות על פני המוליכה, הפועל באר שבע, וחזרו עם 0:0 שימשיך להגביר את המתח במאבק על המקום הרביעי.

תוכנית המשחק של סילבס עבדה בגדול, כאשר המאמן בחר לעלות עם שלושה בלמים, כשבן בנימין הוסט אחורה וצוות עם עידו לוי ובן והבה. עומרי גלזר, השוער הצעיר שתפס את מקומו של אריק ינקו, הוכיח שיש לרעננה על מי לבנות בשנים הקרובות, כשמעבר לעצירת הפנדל של מאור בוזגלו, הוא רשם כמה הצלות יפות.

"באנו עם תוכנית אמיתית לנצח. לא הייתה פה תוכנית להתבנקר", אמר סילבס בסיום. "ידענו שבמחצית השנייה באר שבע מגבירה את הקצב ובדרך כלל יוצאת עם הנקודות". על גלזר אמר המאמן: "הוא הכין את עצמו למשחק הזה בערך מגיל 14. כל ילד חולם על רגע כזה. בהזדמנות הראשונה שהייתה לו לשחק הוא ספג שער באשמתו (נגד הפועל תל אביב, א.ק), אבל דיברנו על זה והוא עתיד של הפועל רעננה בשער". המאמן גם התייחס לפנדל שנשרק לחובתה של רעננה, וציין: "זו הייתה הפעם הראשונה שבאר שבע נכנסה לרחבה. אני יכול להגיד לך שבתחושתי אם זה היה ב-16 השני, היה סיכוי נמוך יותר שיישרק פנדל, אבל כנראה שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים".

שוער הפועל רעננה, עומרי גלזר. יוסי ציפקיס
יש עתיד. עומרי גלזר/יוסי ציפקיס

בקבוצה מרגישים שהתיקו בטרנר יעביר מסר לשאר קבוצות הפלייאוף העליון שרעננה תשחק עד סוף העונה ולא תוריד את הרגל מהגז בשלבים האחרונים של העונה. "ספגנו ביקורות על היכולת נגד בני יהודה, אבל הוכחנו נגד באר שבע שאנחנו מגיעים להילחם בכל משחק", אמרו בקבוצה. "אנחנו כבר לא יכולים לשמוע את השאלה אם נהיה או לא נהיה בשר התותחים בפלייאוף. מקווים שהמושג הזה ייצא מהלקסיקון בהקשר של רעננה".

בן והבה אמר: "הייתה הכנה מצוינת ונדירה. ידענו שהם ישלחו הרבה שחקנים קדימה וככל שיעברו הדקות הם יילחצו. היינו יכולים לסיים לפחות עם שער אחד. לפני המשחק בשבוע שעבר סבלנו מירידת מתח אחרי הישג ענק, אבל לא נהיה שק חבטות וניקח נקודות בפלייאוף הזה. יש לנו מטרה והיא להגיע למקום הרביעי". על הפנדל אמר והבה: "יש לנו שוער מצוין, הוא הראה את זה, ואם זה השוער המחליף שלנו, תבינו איזו איכות יש לנו בשער. תמיד כשיש משחקים גדולים, נשרקים לחובתנו הפנדלים האלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully