וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בבאר שבע. שחקנים: "הקבוצה לחוצה. אי אפשר להתעלם"

13.3.2016 / 7:30

רגע לפני משחק העונה, שחקנים העידו על לחץ בגזרת בכר, שמנסה להרגיע אותם והעניק יומיים חופש. וואקמה ודוידזאדה ייבדקו. איתן עזריה יזמן שחקנים לשיחות. ברדה שרצה לבעוט את הפנדל המוחמץ: "גם מכבי תאבד נקודות"

one

רגע לפני מסיבת העיתונאים שנערכה בסוף השבוע לקראת המשחק מול הפועל רעננה, שאל ברק בכר את התקשורת מי יהיה הראשון שיתנדב לשאול על הלחץ בקבוצה שלו. יומיים אחרי, כשבוע בלבד למשחק העונה מול מכבי תל אביב, גם השחקנים של בכר מודים שלמרות ההתעלמות מהמצב, הלחץ בקבוצה גדול. "הקבוצה לחוצה, אין ספק. נצטרך לבדוק איך יוצאים מהמצב הזה", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה. בסביבת הספסל של באר שבע סיפרו כי בכר נראה לחוץ לאורך כל המשחק. גם אליניב ברדה, שיר צדק ובן ביטון נראו לחוצים במהלך המשחק: המגן החליף מספר מילים עם חיים סילבס, החלוץ ביקש מהבלם להירגע ובמהלך המשחק נשמעו גם ויכוחים בין שחקנים.

במועדון ניסו אתמול לשדר עסקים כרגיל ואמרו: "צריך לזכור שאנחנו עדיין מגיעים עם יתרון למשחק הזה. אם זה המשבר שדיברו עליו, אז עברנו אותו בלי להפסיד". כפי שדיווחנו אתמול, אנתוני וואקמה, לואי טהא ואופיר דוידזאדה בספק למשחק, כשבמועדון פסימיים מאוד לגבי הניגרי, אך מעריכים שטהא ישחק. במועדון מנסים להכשיר את מאור מליקסון. ויליאם סוארס ובן תורג'מן בכוננות. מי שצפויה לו לא מעט עבודה השבוע הוא היועץ המנטלי איתן עזריה. הוא מתכוון לערוך שיחות אישיות וקבוצתיות לקראת המשחק. "תהיה לו עבודה חשובה עד המשחק. אנחנו חייבים שכל השחקנים יגיעו בלי חשש ויבינו שזאת העונה שלנו", אמרו במועדון. בכר הודיע לשחקנים לאחר המשחק כי הקבוצה תחזור לאימונים ביום שלישי.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. יוסי ציפקיס
"היה חסר גול אחד כדי שהכול יהיה בסדר". ברק בכר/יוסי ציפקיס

במהלך השבוע לא דיווחו השחקנים על לחץ מיוחד לקראת המשחק. לאחר העימות בין ג'ון אוגו לאופיר דוידזאדה בשבוע שעבר, הפעם נכנסו השחקנים לחדר ההלבשה ונראו עצבניים מאוד, אך הדבר לא גלש לעימות. אבל חלק מהם סיפר כי המתח הורגש היטב בחדר ההלבשה במחצית. "בדרך כלל אנחנו יודעים לתקן ולנצח במחצית השניה, אבל בשני המשחקים האחרונים זה פשוט לא הולך", הוסיף אחד השחקנים ואמר: "לא שמעתי שבכר אמר שאין לחץ, אבל זה לא משנה מה הוא אמר. עכשיו הפער הוא רק נקודה אחת. מטבע הדברים יש לחץ לקראת משחק כזה. אי אפשר להתעלם ממנו. שלא יהיה ספק לאף אחד – עד אז נגיע מוכנים".

בניגוד לדברי השחקנים, המאמן נשמע אחרת לגמרי: "אנחנו עדיין במקום הראשון, עם כל הכבוד לכולם. נותרו עוד תשעה משחקים, אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו שנעשה את זה. בשבוע שעבר לקחנו סיכונים, הפעם הנענו כדור והכל היה קרוב. השחקנים מבינים את המשחק, היה חסר גול אחד כדי שהכול יהיה בסדר", אמר בכר. "אנחנו במקום הראשון, בחצי הגמר, אז אנחנו בכיוון הנכון ודברים עדיין תלויים בנו", המשיך המאמן. אנחנו מארחים את משחק העונה. אין במשחק הזה פייבוריטית, מי שתהיה יותר מוכנה, תנצח את המשחק. אנחנו צריכים לדעת לעמוד בלחץ. אנחנו נעמוד בזה, אני בטוח". על מליקסון שעדיין בספק אמר: "מליקסון עשה עונה גדולה, אין ספק שהוא חסר. הוא שחקן משמעותי שיודע לשחק נגד צפיפות, יודע לבוא באחד על אחד. אני מקווה שהוא יהיה כשיר. משחק העונה משחק חשוב לשתי הקבוצות. אבל יש עוד שמונה משחקים גם אחריו. כל הקבוצות בפלייאוף מאוד חזקות, גם בית"ר וחיפה חזקות. יש עוד דרך ארוכה גם אחרי מכבי". על הקהל הוסיף המאמן: "אני ראיתי את הקהל תומך, מעודד. יש קריאות של חמישים או מאה, רוב הקהל עודד גם בדקות קשות". שחקנים עודדו בסיום את מאור בוזגלו ואמרו: "הוא אמנם החמיץ פנדל, אבל היה הרבה זמן להבקיע. לאנשים יש זיכרון קצר, בשבוע שעבר הוא הבקיע שער נהדר והציל אותנו מהפסד".

אפרופו הפנדל של בוזגלו, מתברר כי לפני הבעיטה אליניב ברדה רץ לעבר הכדור במטרה לבעוט אותו אבל אז צעק בכר שבוזגלו הוא הבועט. ברדה התאכזב ובבאר שבע הסבירו כי המאמן החליט עוד לפני המשחק על סדר הבועטים: בוזגלו הראשון וראדי השני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בן והבה שחקן הפועל רעננה (למעלה) מול אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"ככה לא זוכים באליפות? ככה זוכים באליפות". אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

במועדון ציינו כי לא אהבו את ההצהרות של פטר בוס, שהציג אתמול, לאחר הניצחון מול סכנין, נתון עובדתי כשאמר: "עשינו את מה שבאר שבע לא עשתה". גורם במועדון אמר: "הלחץ הפסיכולוגי של מכבי לא יעבוד. למרות התוצאות האחרונות, נגיע מוכנים למשחק העונה. אנחנו עדיין מכוונים לכל התארים". חלק גדול מהקהל הגיב אתמול בשריקות בוז צורמות בסיום. על השאלה האם הדבר מעיד על הלחץ הגדול במועדון אמר אחד השחקנים: "זה טבעי שהקהל ישרוק בוז. יש לו ציפיות מאיתנו. בשבוע הבא כולם יגיעו לעודד".

"ככה לא זוכים באליפות? ככה זוכים באליפות. בלחימה בלתי פושרת על כל כדור, במאבק, בנחישות. לא יכול להסתכל על אף שחקן בעינים ולומר שהוא לא התאמץ. היה חסר רק כדור ברשת", אמר אליניב ברדה. "אומרים שלא הגענו למצבים? החמצנו פנדל. בוזגלו לקח אחריות וכל הכבוד לו. גם זה חלק מהכדורגל". על הניצחון של מכבי תל אביב אמר ברדה: "אנחנו משחקים אחריהם כבר חודש וחצי ומנצחים אחריהם. אז איזו השפעה יש לזה? אנחנו עושים את העבודה שלנו". ברדה הוסיף: "לא חושב שיש משהו שונה. אנחנו במאבק, הולכים בכל הכוח, אנחנו בעמדה טובה מאוד. יש עוד תשעה משחקים ויהיה צמוד עד הסוף". על השאלה האם הביטחון נפגע ענה ברדה: "ממש לא. אנחנו מרגישים בתקופה טובה, בניגוד אליכם. יש עוד דרך ארוכה, גם מכבי עוד יאבדו נקודות. האליפות לא תוכרע באליפות העונה. נסתער בכל הכוח על מה שאפשר. אם היו שואלים אותי בתחילת העונה אם הייתי רוצה לבוא כך לפלייאוף, הייתי אומר שכן". על וואקמה אמר: "אני מקווה שזה רק כיווץ בשריר ושהוא יהיה. הוא משמעותי. יש לנו סגל מאוד רחב. כל מי שישחק יעשה את זה הכי טוב שיכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully