וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבני סכנין: "חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו"

13.3.2016 / 6:33

בסכנין יודעים שהיו יכולים להוציא יותר מהמשחק מול מכבי תל אביב: "עמדנו טוב, זה נותן לנו ביטחון לקראת הגביע". בקבוצה מקווים שהמשטרה לא תציב דרישות מוגזמות למשחק מול בית"ר

one

בווידאו: 0:1 למכבי תל אביב מול בני סכנין

בבני סכנין יצאו מאוכזבים מאוד מה-1:0 הדחוק למכבי תל אביב אמש (שבת), כאשר בקבוצה אמרו שעם קצת יותר ריכוז, ניתן היה לצאת לפחות עם נקודה. בסיום עודדו אנשי המועדון את השחקנים, ביקשו מהם להרים את הראש ואמרו שהקבוצה תקח עוד לא מעט נקודות במשחקים הבאים.

בסכנין היו מרוצים מאוד מהעמידה על המגרש ומכך שתוכנית המשחק שבנה יוסי אבוקסיס הצליחה, אך היו מאוכזבים משחקני החלק הקדמי."עשינו משחק טוב וחבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מעודדים כי שיחקנו טוב". "המשחק הזה נתן לנו בטחון לגבי ההמשך", אמר שחקן אחר בקבוצה, "עמדנו מול שתי הקבוצות הכי טובות בליגה במשחקי חוץ וגם לקראת חצי גמר הגביע זה הראה לנו שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה".

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
אכזבה. אבוקסיס/ברני ארדוב

כעת בקבוצה יחלו בהכנות למשחק החשוב מול בית"ר ירושלים, לו נותנים חשיבות עליונה, בטח לאור שני ההפסדים העונה לקבוצה מהבירה. בהנהלת המועדון מקווים שהעובדה שבמנהלת הליגה החליטו שאוהדי בית"ר לא יגיעו למפגש בדוחא, תגרום למשטרה שלא לדרוש דרישות מיוחדות. השבוע יערכו במשטרה הערכת מצב וישוחחו עם הנהלת המועדון, כשבסכנין מאמינים שניתן יהיה למלא את היציעים באוהדים מקומיים בלבד.

בצד המקצועי, בקבוצה יחסרו את הבלם איציק כהן והקשרים האחוריים תאמבי סגס ודיוגו קאצ'ובה המוצהבים, כשגם יובל אבידור שהוחלף אתמול בעקבות רגישות בשריר האחורי, עלול להיעדר. ההרחקה של כהן צפויה להוביל לכך שהמערך של סכנין בשני המשחקים האחרונים ישתנה ויחזור לארבעה שחקני הגנה. ז'אורז'יניו וחאלד חלאיילה צפויים לחזור להרכב כשיוסי אבוקסיס יצטרך להחליט האם להכניס את חאמד גנאים או אלדר חסאנוביץ' לקישור האחורי, או לפתוח בהרכב התקפי מאוד ולהציב את וויאם עמאשה בהרכב על חשבון אחד הקשרים האחוריים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully