וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: וואקמה, דווידזאדה וטהא התלוננו על מתיחה. ברדה: "במכבי תל אביב היו רוצים להיות במצבנו"

בהפועל באר שבע ניסו לשמור על קור רוח אחרי התיקו נגד רעננה (בכר: "עדיין מגיעים למשחק העונה מהמקום הראשון") אבל מודאגים ממצב הפצועים אחרי שוואקמה, דווידזאדה וטהא התלוננו על מתיחה בשריר. בכר: "קשה להאמין שטוני ישחק בשבוע הבא". סילבס: "מי שפקפק בנו קיבל תשובה

one
בוזגלו והפנדל המוחמץ/יוסי ציפקיס

תשעה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב למשחק העונה של ליגת העל, הפועל באר שבע איבדה הערב (שבת) שתי נקודות נוספות, הפעם אחרי 0:0 נגד הפועל רעננה. לפני שבוע הקבוצה מבירת הנגב עוד הוליכה את הטבלה בפער של חמש נקודות, אבל אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, הפער צומק לנקודה בלבד.

בנוסף, בבאר שבע מודאגים מאוד, ולא רק בגלל התוצאה: בסיום המשחק דיווחו אנתוני וואקמה, אופיר דוידזאדה ולואי טהא על מתיחה בשריר הירך האחורי. השלושה כרגע בספק למשחק העונה מול מכבי תל אביב. "נקווה מאוד שהם ישחקו, אבל אם לא יש שחקנים טובים מאוד שיחליפו אותם". ויליאם סוארס, בן תורג'מן ומאור מליקסון, שעדיין בספק למשחק, כבר בכוננות. המאמן ברק בכר התייחס למצב הפצועים ואמר: "קשה לי להאמין שטוני ישחק מול מכבי תל אביב. מליקסון? נרצה שישחק רק אם הוא ב-100 אחוז כשירות. יש לנו מספיק שחקנים טובים".

seperator

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "השחקנים נתנו הכול ורצו מאוד לנצח. שלטנו במשחק, הגענו לכמה מצבים. אני חושב שהקהל תמך ועודד אותנו מאוד במהלך המשחק. כל שלב בעונה הוא קריטי וכל משחק הוא חשוב. רצינו להתחיל את הפלייאוף ברגל ימין. ברור שרצינו לנצח, אבל אנחנו עדיין מגיעים למשחק העונה מהמקום הראשון".

מאמן האדומים הוסיף: "זה מה שקרה וזו עובדה. אני חושב שאנחנו עושים את הדברים כמו שצריך. היו משחקים כאלה העונה בהם ניצחנו. אנחנו צריכים לנטרל הכול, אנחנו מקצוענים. יש קרב מותח, מעניין, יש שתי קבוצות חזקות וזה יילך עד הסוף. הפלייאוף עוד ארוך ואנחנו מספיק טובים בשביל לעשות את זה".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול בן והבה שחקן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
"אי אפשר לנצח בכל משחק". ברדה/יוסי ציפקיס

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה: "כל הנקודות חשובות השנה, בפלייאוף או לא בפלייאוף, כל הנקודות חשובות העונה. קורה, אנחנו ממשיכים הלאה. אני לא רואה שום לחץ. אני מאמין שבצד השני היו רוצים להיות במצב שלנו היום. איבדנו נקודות חשובות במשחקים האחרונים, אבל זה הכדורגל ואי אפשר לנצח כל הזמן. נמשיך לעבוד קשה, נתקן את הליקויים ואני מאמין שנחזור לנצח".

חלוץ האדומים נשאל על העצבים של הקבוצה ואיבודי הכדור של הקבוצה שלו ואמר: "מן הסתם כשמאבדים בבית נקודות בשני משחקים ברציפות, אז יש מעט איבודי כדור מיותרים וכדומה, אבל זה חלק מהכדורגל. אי אפשר לנצח כל הזמן. אנחנו עושים עונה יוצאת מן הכלל. עשינו שתי תוצאות תיקו בבית במשחקים בהם שלטנו. לא הגענו למספיק הזדמנויות ועדיין היה לנו פנדל ויכולנו לנצח. בוזי החטיא, אבל גם זה קורה, הוא עוד יכבוש הרבה שערים".

על המשך העונה והעובדה שנראה כאילו מכבי תל אביב נמצאת במומנטום טוב יותר מהקבוצה שלו, אמר ברדה: "אנחנו עדיין במאבק האליפות וחזק, כל השחקנים השקיעו את כל מה שיש להם וכולם סחוטים בחדר ההלבשה. מומנטום יכול להשתנות בכדורגל. כל השנה היינו במומנטום טוב ועכשיו מנסים לצייר איזה משהו שהוא לא נכון ולא מתאים לנו בחדר ההלבשה. אנחנו רגועים ואנחנו מחכים להמשיך להיאבק בכל הכוח עד הסוף".

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. יוסי ציפקיס
"תוצאה גדולה". סילבס/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: "ברור שאני יכול להיות מרוצה. עשינו הכול בשביל לנצח, שיחקנו כל הזמן עם שלושה חלוצים. היו לנו כמה מצבים במחצית הראשונה כדי להביא את המשחק לכיוון שלנו. כשלא עשינו את זה, היה ברור שבאר שבע תפעיל לחץ במחצית השנייה. זו תוצאה גדולה, שאפו לשחקנים ולשוער. מי שראה את המשחק, קיבל את התשובה לשאלה אם נתאמץ או לא. השחקנים שלי הוכיחו את עצמם לאורך כל העונה. מגיע להם את כל ההכרה והחשיפה וחבל שאומרים עליהם דברים שליליים".

על עתידו והאפשרות שיעשה קפיצת מדרגה בעונה הבאה אמר סילבס: "קפיצת המדרגה נעשתה ברעננה, יש לי עוד תשעה משחקים לפני שחושבים על העונה הבאה. יש לי חוזה גם לעונה הבאה ואני לא מתעסק בעתיד. אני כל כולי ברעננה ויש לי עוד הרבה מה לעשות כאן".

בנושא אחר, עו"ד עידו בר-נתן מונה לסמנכ"ל הפועל ב"ש. עו"ד בר-נתן, בעל תואר שני במשפטים, מלווה את הקבוצה כיועץ משפטי מיום רכישתה ע"י אלונה ברקת ביוני 2007, ובשנים האחרונות היה עו"ד במשרד נשיץ, ברנדס, אמיר. עו"ד בר-נתן ימשיך במקביל לכהן כיועץ המשפטי של המועדון וייכנס לתפקידו כסמנכ"ל החל ממחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully