וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזיבת גוטמן פותחת דלת ליוסי בניון, אלירן עטר ואלמוג כהן"

12.3.2016 / 20:20

שחקנים בנבחרת ישראל מעריכים שלשלושה יש סיכוי לקבל זימון לסגל, לאחר המתיחות עם המאמן היוצא. גיא לוזון ואוחנה עדיין מועמדים מובילים, אך בהתאחדות לא ממהרים להכריז על המאמן

צילום מסך

בווידאו: חיים סילבס במשדר הספורט היומי לקראת הפלייאוף

"עזיבת אלי גוטמן פותחת דלת לשחקנים רבים שלא היו נכללים בסגל שלו. אני מדבר על בניון, עטר ואלמוג כהן. גם ליאור רפאלוב יוכל לקבל עכשיו יותר דקות". כך אמר אחד מהשחקנים הבולטים בנבחרת לקראת פרסום הסגל של אלון חזן בתחילת השבוע.

כזכור, בין המאמן לשלושת השחקנים שררה מתיחות גדולה. כהן סולק מהאסיפה לפני משחק ידידות מול הונגריה באוגוסט 2012, בניון לא זומן על בסיס קבוע ואלירן עטר נופה לאחר דין ודברים עם המאמן. בקמפיין הקודם, לפני המשחק מול בוסניה בבית, עקץ ליאור רפאלוב את המאמן לאחר שתרגל את גילי ורמוט על חשבונו בהרכב, למרות הכושר הטוב בו היה נמצא. "נגמר עידן המתיחויות, החל מהשבוע מתחיל עידן חדש בנבחרת", אמר אותו שחקן.

יוסי בניון, ליאור רפאלוב, אלי גוטמן. ברני ארדוב
נגמר עידן המתיחויות. יוסי בניון וליאור רפאלוב לצד אלי גוטמן/ברני ארדוב

מאור מליקסון פצוע וסביר להניח שלא יזומן למפגש באוסייק. לעומתו, שיר צדק, מאור בוזגלו ואליניב ברדה אמורים לקבל זימון, כשבמועדון מקווים שגם בן ביטון יהיה ברשימה.

הנבחרת תצא למחנה אימונים מקוצר בעוד כחודשיים, ועד אז ימונה מאמן. בהתאחדות לא ממהרים להכריז על מאמן לפני שיתקיימו מספר דיונים במסגרת ועדת האיתור, ואליה יוזמנו המועמדים. גיא לוזון ואלי אוחנה עדיין מועמדים מובילים לאימון. אלישע לוי גם הוא ברשימה. בהתאחדות שוקלים להקצות עד 800 אלף שקל ברוטו לעונה לטובת שכר מאמן הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully