וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי שוחח עם סלובודאן דראפיץ' והתאמן בצד

12.3.2016 / 8:54

מהמועדון נמסר שהקשר הצעיר פצוע, אך לאחר שטען כי הוא כשיר לגמרי, הופיע לאימון לקראת מכבי חיפה ביום שני והתאמן לבדו. בקבוצה טוענים שמדובר בהוראה של אנשי הצוות הרפואי

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים תחל את דרכה בפלייאוף העליון ביום שני הקרוב כשתפגוש את מכבי חיפה בטדי, אלא שבשבוע האחרון בקבוצה לא מתעסקים כלל במשחק החשוב, כי אם דווקא בכל נושא עומר אצילי, שהופיע הבוקר (שבת) לאימון הקבוצה, שוחח ארוכות עם המאמן סלובודאן דראפיץ' והתאמן בסופו של דבר בצידי המגרש. בקבוצה טוענים שהקשר התאמן בנפרד בשל החלטת הצוות הרפואי, לפיו השחקן צריך לחזור לאימונים בהדרגה.

כזכור, במהלך השבוע דווח על מתיחות בין הקשר ונציגיו לבין המועדון והעומד בראשו אלי טביב. לטענת מקורביו של אצילי, השחקן הבין כי מאחורי טענת המועדון כי הוא פצוע ולא יוכל לשחק בשבועות הקרובים עומד ניסיון להאיץ בו לחתום על חוזה חדש. עוד לפני שהופיע הבוקר לאימון, אצילי הודיע כי הוא בריא לחלוטין וכתב בין היתר בדף הפייסבוק שלו: "רק רציתי להגיד לכולם שאני בריא לחלוטין. עברתי בדיקת אולטראונד שהראתה שהפציעה מאחוריי ועשיתי אימון כושר חזק שהסיר את הספק סביב כשירותי".

לקראת המשחק מול מכבי חיפה, דראפיץ' מתלבט בנוגע לעמדת המגן הימני. אלעד גבאי ייעדר בשל צהובים, וההתלבטות היא אם לפתוח עם ניסו קפילוטו או עם לירוי צעירי בעמדה זו.

קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully