וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה קרטיש: "התחרות נתנה לי דחיפה עצומה. שואפת עכשיו לזהב"

12.3.2016 / 6:36

המתאבקת שסיימה בפעם הרביעית ברציפות כסגנית אלופת אירופה מרוצה מההישג למרות ההפסד בגמר: "הרגשתי מצוין, הייתי מכוונת ומרוכזת והצלחתי לשלב טכניקות וסגנונות חדשים מול היריבות. אפיק לקחים ואשאף להשתפר בהמשך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכה לחלום בגדול. קרטיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילנה קרטיש, המתאבקת הבכירה של ישראל, הוכיחה פעם נוספת אתמול (שישי) עד כמה היא קורצה מחומר מיוחד. קרטיש תחזור מריגה, לטביה שם נערכת אליפות אירופה בהיאבקות עם מדליית כסף שתהיה גם הרביעית ברציפות שלה, הישג יוצא דופן לספורטאי ישראלי.

קרטיש רשמה שלושה ניצחונות במהלך שלבי המוקדמות, כולל על אלופת אירופה היוצאת, אלינה סטדניק האוקראינית, אבל בגמר היא נכנעה בקרב חד צדדי 9:0 לבלארוסית מריה ממאשוק. כעת תעמוד בפני קרטיש המשימה החשובה עוד יותר: להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בריו. כדי שזה יקרה, היא תצטרך להגיע לגמר בתחרות המבחן בסרביה באמצע החודש הבא בתחרות מיון אירופית. גם אם היא לא תעשה זאת, לקרטיש יהיו שתי הזדמנויות נוספות, במונגוליה ובטורקיה.

"היום הזה נתן לי דחיפה עצומה", סיפרה קרטיש בשיחה עם וואלה! ספורט. "במיוחד כשניצחתי את סטודניק שהיא אלופת אירופה. היה לי יום טוב מבחינתי, הרגשתי מצוין, הייתי מכוונת ומרוכזת, ניצחתי בשלושה קרבות בתוצאות מצוינות, והצלחתי לשלב טכניקות וסגנונות חדשים בקרבות מול היריבות. עבדתי מאוד טכני, הרבה מבחינה מנטלית וטקטית".

קרטיש מדגישה כי היא "מפיקה לקחים ושואפת להשתפר בהמשך, ומכוונת למטרה הבאה כדי לכוון הכי גבוה שאני מסוגלת באימונים. אני מלאת מוטיבציה ומאמינה ביכולות האישיות שלי, ושואפת להשיג את הזהב! בנוסף, חשוב לי להודות לחיזוק הכי חזק בשבילי שאלו נותני החסות: אלקטרה, הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי, לחברים, למשפחה ולקהל המעריצים שעקבו ונתנו לי חיזוק לפני התחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully