וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב נלחמת בעצמה, בכורה להולמן בירושלים

11.3.2016 / 15:03

מנצחי הדרבי, נטולי טרה סימונס, יקוו לפתוח את הסיבוב השלישי היכן שסיימו את השני - אבל לקחי העבר מלמדים שעליהם להיזהר מבני הרצליה. הסנטר החדש של האלופה מחכה למכבי אשדוד

one

בני הרצליה - הפועל תל אביב (19:10, ספורט 5)

רק פעם אחת העונה - ב-22 מחזורים - הצליחה הפועל תל אביב לייצר רצף של שני ניצחונות, ועל הנייר נדמה שבשלו התנאים לסטריק נוסף: אחרי ההצגה בדרבי ביד אליהו מול מכבי תל אביב, משחק במוצאי שבת (19:10) מול בני הרצליה לא אמור להיות מאתגר מדי. אבל זה רק על הנייר.

כי זה בדיוק מה שקרה לאדומים בעונה שעברה. ב-10 בנובמבר 2014 הם יצאו מההיכל ברחוב יגאל אלון עם 58:78 על יריבתם העירונית, וכעבור שישה ימים הפסידו להרצליה 92:77, ועוד בבית. הפעם, אחרי ה-68:84 בדרבי, תצא הפועל למשחק חוץ ללא טרה סימונס הפצוע ועם הרכש החדש דניאל איידן.

הרצליה הובסה במחזור האחרון 100:80 בידי הפועל ירושלים, אבל מגיעה לפתיחת הסיבוב השלישי עמוסת אופטימיות - לא מעט בגלל ביתה שהפך למבצרה. האווירה באולם היובל אינה לוהטת במיוחד, ובכל זאת עומדים שחקניו של מיקי גורקה על רצף של חמישה ניצחונות בחמשת משחקי הבית האחרונים שלהם.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. קובי אליהו
יצטיין גם מול הרצליה? רביב לימונד/קובי אליהו

הפועל ירושלים - מכבי אשדוד/באר טוביה (20:00, ספורט 5)

עוד במוצאי שבת, בשעה 20:00, תקווה הפועל ירושלים לשמור על השקט התעשייתי שהחלה ליצור, כשתארח את מכבי אשדוד/באר טוביה. איליי הולמן יערוך הופעת בכורה בגופייה מספר 32 של אלופת המדינה, ויצטרף בקו הקדמי העמוס לליאור אליהו, טוני גפני, ג'וש דאנקן ודיאור פישר, שהתאושש מהתקף האלרגיה שפקד אותו וחזר לאימונים מלאים.

גם קבוצתו של צביקה שרף נמצאת בעיצומו של תהליך רענון מתחת לסל. ג'ארד הומאן ערך השבוע סוף סוף את הופעתו הראשונה במדים הצהובים, ובלט עם 14 נקודות ב-20 דקות בניצחון הביתי על מכבי חיפה. בעקבות השתלבותו המוצלחת, מייקל גלאדנס שוחרר.

אשדוד וירושלים נפגשו גם בפתיחת הסיבובים הקודמים, ועל סמך מה שקרה בשני המפגשים הללו אפשר לקבוע שני דברים: שהמארחת תנצח, ושהאורחת תקלע 76 נקודות. במחזור הראשון של העונה ניצחה ירושלים בארנה 76:91, ובמחזור ה-12 ניצחה אשדוד באולמה 76:80.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully