וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תצא לשלושה ימי גיבוש לקראת הפלייאוף התחתון

11.3.2016 / 14:05

במועדון מודאגים מהמצב ומאמינים כי על השחקנים לשנות פאזה. שחקן בקבוצה: "אסור לנו להפסיד בשום משחק מעכשיו". אדריאן רוצ'ט וזרקו קוראץ' כבשו ב-0:2 על קבוצת הנוער במשחק אימון

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חיפה בדרבי

הפועל חיפה תצא לשלושה ימי גיבוש במושב רגבה שבצפון כדי להכין את הקבוצה וללכד את הסגל לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. בקבוצה חיפשו מגרש אימונים באזור טבריה אך לאחר שלא מצאו העתיקו את ימי הגיבוש לאזור רגבה. בהפועל חיפה מודאגים מאוד ממצבה של הקבוצה ומאמינים שהסגל הנוכחי חייב להתגבש ולהבין שמעתה חייבים לשנות פאזה ולהפסיק להסתפק במחמאות, אלא להשיג נקודות בכל צורה שהיא. "אסור לנו להפסיד בשום משחק מעכשיו", אמר שחקן בקבוצה, "שנה שעברה ראינו שתיקו לפעמים יכול להשאיר אותך בליגה כי גם הקבוצה השנייה מאבדת נקודות. נהיה חייבים להשיג בשלושת המשחקים הקרובים כמה שיותר נקודות אחרת נהיה במצב קשה מאוד".

אתמול ערכה הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת הנוער אותו ניצחה 0:2 משערים של אדריאן רוצ'ט וזרקו קוראץ'. רוצ'ט לא היה בסגל במשחק מול מכבי חיפה וצפוי לחזור אליו, כשחנן ממן ייעדר מהסגל בשל הכרטיס האדום שספג. לגבי הרכב הרי שהמאמן אלי כהן יחליט עליו לקראת סוף השבוע הבא אך עושה רושם שאופק פישלר הצעיר שכבש שער עצמי בדרבי ימשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה, כשלירן סרדל עשוי להיכנס להרכב על חשבונו של ברונו פיניירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully