וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאבקות: אילנה קרטיש זכתה במדליית כסף באליפות אירופה

11.3.2016 / 20:01

בפעם הרביעית ברציפות, המתאבקת הישראלית מסיימת כסגנית אלופת היבשת. היא השיגה שלושה ניצחונות, אבל נכנעה בגמר לממאשוק הבלארוסית 9:0 בקרב חד צדדי לחלוטין. קרטיש תזכה במענק של 28 אלף שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמוץ-מתוק. קרטיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתאבקת הבכירה של ישראל, אילנה קרטיש, זכתה הערב (שישי) במדליית הכסף באליפות אירופה הנערכת בריגה, לטביה וסיימה תחרות מצוינת מבחינה עם טעם מעט חמוץ אחרי שפספסה הזדמנות לעשות היסטוריה. קרטיש הופיעה בגמר מול מריה ממאשוק הבלארוסית, אבל לא הצליחה באמת לתת לה פייט והקרב הסתיים ב-0:9 מוחץ. קרטיש, שזכתה בכל שלוש השנים האחרונות במדליית הכסף בתחרות היבשתית, השיגה לפני כן שלושה ניצחונות מרשימים.

בסיבוב הראשון של התחרות גברה קרטיש 0:10 על ואנסה ווילסון ההונגריה. ברבע הגמר ציפתה לישראלית אדינה פופסקו הרומניה ואותה היא הכניעה עם ניצחון 3:9. בחצי הגמר היא ניצחה 5:9 את אלינה סטדניק האוקראינית, לה הפסידה בגמר בשנה שעברה בתחרות שנערכה במסגרת המשחקים האירופיים בבאקו, ששימשו אז כאליפות אירופה.

בזכות הזכייה במדליית הכסף, קרטיש תקבל סכום של 28 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנה יקבל מחצית מהסכום.

בחודש הבא (15-17 באפריל) קרטיש תתייצב לתחרות ראשונה בניסיון להשיג את הקריטריון האולימפי כאשר היא תתחרה בסרביה, וכדי להשיג את הכרטיס היא תהיה חייבת להגיע לגמר. בכל מקרה, גם אם היא לא תעשה זאת בהזדמנות הזו, יהיו לה שתי הזדמנויות נוספות: במונגוליה (22-24 באפריל) בתחרות מיון עולמית ובטורקיה (6-8 במאי) בתחרות ההזדמנות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully