וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "אני כשיר לחלוטין, מעוניין להמשיך את ההצלחות בבית"ר"

11.3.2016 / 11:41

הקשר ניסה לקרר את המתיחות עם המועדון והרגיע: "הכול היה בתיאום עם המאמן". בבית"ר שוקלים לקחת ממנו את סרט הקפטן ולהעבירו לאיינבינדר או קליימן. דראפיץ': "לא קיבלתי הוראה מטביב"

צילום מסך

בווידאו: משדר הספורט עם חיים סילבס לקראת הפלייאוף

המתיחות בין בית"ר ירושלים לעומר אצילי מתחזקת. הקשר, לטענת מקורביו, הבין כי מאחורי טענת המועדון כי הוא פצוע ולא יוכל לשחק בשבועות הקרובים עומד ניסיון להאיץ בו לחתום על חוזה חדש, אחרי שלא הסכים לתנאים הראשוניים שהוצעו לו. למרות שבקבוצה מתעקשים כי אינו כשיר, אצילי הודיע כי הוא בריא לחלוטין ויכול להיות בסגל למשחק מול מכבי חיפה ביום שני. בבית"ר הבהירו כי המילה האחרונה ניתנת לרופא הקבוצה ולא מושפעת מבדיקה פרטית, וטענו כי מדובר בפציעה חוזרת, שבגינה עדיף שיימנע ממאמץ לפחות בשבוע הקרוב. היום (שישי) המתיחות הגיעה לשיא חדש, כאשר אצילי הגיע למתחם האימונים בבית וגן ודרש להתאמן, אך בקבוצה סירבו.

לאחר מחול השדים שעורר הסיפור הזה, הקשר ניסה להרגיע ופרסם בפייסבוק שלו: "רק רציתי להגיד לכולם שאני בריא לחלוטין. עברתי היום בדיקת אולטראונד שהראתה שהפציעה מאחורי והיום עשיתי אימון כושר חזק שהסיר את הספק סביב כשירותי ומחר אני מקווה להתאמן רגיל. בניגוד לפרסומים, הכול היה בתיאום עם המאמן ובהנחייתו וללא כל בעיה מצידי. אני מאוד מחוייב למועדון ומעוניין להמשיך את ההצלחות המשותפות שלי ושל בית"ר. מצפה בקור רוח למשחק ביום שני".

. עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המתיחות מתחזקת. אצילי/ברני ארדוב

הסיפור החל כאשר הבעלים אלי טביב ישב עם סוכניו של אצילי, האחים רונן וגלעד קצב, והגיש להם הצעה ש"אינה ראויה", לטענתם. לפיכך, ביקשו נציגי השחקן לדחות את המשא ומתן עד סיום העונה. לאצילי חוזה עד סיום העונה הבאה בבית"ר, ובקבוצה רוצים לראות אותו ממשיך במועדון ויוצא לאירופה כעבור כמה שנים. כמו כן, משוכנעים בקבוצה שסלע המחלוקת הוא כספי בלבד, ואין מאחורי הטלות הרפש ההדדיות כדי להצביע על קרע אמיתי בין השחקן למועדון.

בימים האחרונים החלה מלחמה תקשורתית בין הקבוצה לסוכניו של אצילי, מצב ששני הצדדים ידעו שייכנסו אליו מראש. גורם בבית"ר אמר: "הכי מסכן בכל הסיטואציה זה אצילי עצמו. הוא ילד טוב שבסך הכל מקשיב לסוכנים שלו. יכול להיות שהוא יכול להרוויח יותר ממה שהוצע לו, אבל עדיף למצוא מישהו שיפשר בין הצדדים כי בין טביב לאחים קצב יש נתק מוחלט. כרגע יש שם הרבה אגו ומעט מאוד ביזנס. מכל הפיצוץ הזה עומר אצילי נפגע, וזה יפגע בו גם בעתיד. גם בית"ר נפגעת, כי אצילי הוא השחקן הכי דומיננטי שיש לה".

בקבוצה כבר הבינו שאצילי לא יהיה בסגל למשחק ביום שני מול מכבי חיפה. אחד השחקנים אמר באימון היום: "עשו ממה שקרה באימון יותר מדי. עומר בסך הכל התאמן בצד עם מאמן הכושר. הפחד הכי גדול הוא שאוהדי בית"ר שלא מבינים מה קורה ויתחילו לשרוק לו בוז ואז באמת לא יהיה לו חשק להישאר, כמו עם אלי דסה. עומר רוצה להישאר בבית"ר, הכל עניין של מו"מ ואנשים צריכים להבין את זה".

בעקבות העובדה שאצילי ייעדר מול מכבי חיפה, מי שאמור לקבל את סרט הקפטן ביום שני הוא דן איינבינדר או בוריס קליימן, כאשר ייתכן שאם מצב העניינים הנוכחי לא ייפתר, ייתכן שסרט הקפטן יילקח מאצילי גם מעבר למשחק הקרוב. גורם במועדון הוסיף : "הפיצוץ הזה היה עניין של זמן, והוא עבר לשלב המגעיל. כדאי שכל הצדדים יפסיקו עם זה".

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אנצ'ו, סוכנות ג'יני
לא קיבל הוראות. טביב/סוכנות ג'יני, אנצ'ו

סלובודאן דראפיץ' עלה לשידור ברדיו ירושלים ואמר בנוגע לעומר אצילי: "אם הוא היה בא ואומר לי שהוא יכול לשחק הוא היה מתאמן. לפני יומיים נתתי לאצילי להתאמן והכל היה בסדר. באמצע האימון הוא תפס את הרגל וד"ר פרנקל אמר לי 'אמרתי לך'. מחר הרופא יבוא ויבדוק אותו, היום הוא עשה אימון בחדר כושר ועבד עם מאמן כושר. זה לא סיפור טל כחילה. זו פציעה, הוא היה פצוע לפני שיצא כל הסיפור על החוזה. לא קיבלתי שום הוראה מטביב לגביו. אם אני אקבל אישור מד"ר פרנקל הוא יהיה רשאי לחזור לאימונים".

דראפיץ' הוסיף: "הרבה דברים יכולים לקרות. אני חושב שלאצילי יש חוזה לעוד עונה. כל עוד הוא בקבוצה אני יכול להשתמש בו. מה שקורה איתו זה מול הסוכן שלו".

על עתידו: "לא קיבלתי הצעה. אני חושב שהכל יסתדר בצורה הכי טובה שיש. אני רוצה להישאר בבית"ר יחד עם הצוות שלי. יש על מה לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully