וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "אם השחקנים ימשיכו ככה, נגרש חלק הביתה"

11.3.2016 / 0:46

אחד הבעלים של מכבי תל אביב עלה לשידור ב"יציע העיתונות" ונשמע לוחמני לאחר ההחלטה לקנוס את השחקנים בשל ההשפלה מול הפועל תל אביב: "ירקו לנו בפנים. נחזיר להם את הכסף, אבל היה חשוב להעביר מסר"

צילום מסך

האיום של שמעון מזרחי התקיים היום (חמישי), כששחקני מכבי תל אביב שבדקו את חשבונות הבנק שלהם גילו שמשכורתם קוצצה בחצי, כשם ששמעון מזרחי איים לעשות אחרי ההשפלה בדרבי. שחקנים רבים זעמו וטענו שהצעד לא חוקי, וחלקם פנו לעורכי דין על מנת לבטל את הקנס. גם ארגון השחקנים התערב, מה שגרם לבלגן נוסף בתוך מכבי תל אביב, ולדין ודברים בין הקפטן גיא פניני ויו"ר הארגון ניר אלון.

הערב עלה לשידור דייויד פדרמן ב"יציע העיתונות" ואמר, בין היתר: ‏"היה לנו מאוד חשוב להעביר מסר, ושמעון מזרחי העביר זאת בצורה רצינית - שלא ייתכן שזה יהיה חד צדדי, שהשחקנים יירקו לנו ולאוהדים בפרצוף. יש לנו מערכת יחסים עם השחקנים. אנחנו יודעים מה זה חוק. העברנו מסר, את כספם הם יקבלו ברגע שנדבר עם פניני ועם כל השחקנים. אם הם ימשיכו ככה - גם נגרש חלק מהם הביתה. המסר הוא שבפעם הבאה שתגיע ככה, ואתה חושב שתבוא ותקבל את הכסף שלך, ולא תעבוד... הסברנו לשחקנים והם הבינו. אם השחקנים ימשיכו ככה - יהיו השלכות נוספת".

על פנייתו של גיא פניני ליו"ר ארגון השחקנים אמר פדרמן: "היינו בישיבה אצל אודי רקנאטי, ולא היה לנו משוג על המכתב של פניני, ראינו את זה רק כשזה התפרסם . לא היה לחץ עליו ושום פנייה, פניני גם כתב את כל זה מבלי להחליף איתנו מילה. בית משפט ודד ליין? ביום ראשון עד 12 בצהריים לא נשלם, וניר אלון יכול ללכת לבית משפט. איפה כתוב בחוק שצריך לשלם ב-9 לחודש? ארגון השחקנים התפרצו לדלת פתוחה בשביל פרסום. העברנו לשחקנים מסר, נתנו אזהרה לשחקנים, אני חושב שהם זלזלו במקצוע שלהם. נחזיר להם את הכסף, זה ברור, אבל אנחנו לא חייבים לעשות את זה ב- 9, ב-11 או ב-12. נשב איתם. ובפעם הבאה שהם יעשו את זה, הם ישלמו מחיר יקר".

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג על רקע הבעלים דייויד פדרמן. ברני ארדוב
דברים חריפים. פדרמן/ברני ארדוב

תגובת ניר אלון: "תפקידו של הארגון הוא לשמור על השחקנים ולדאוג לכך שהקבוצות יפעלו בהתאם לחוק ובהתאם לתקנון המשמעת האחיד. הקבוצה כבר עברה עבירה בכך שהיא הלינה 50 אחוז משכר השחקנים ואנו מקווים שלפחות עד יום ראשון הקרוב שכר השחקנים ישולם במלואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully