וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אריק ינקו לא יהיה כשיר נגד הפועל באר שבע

10.3.2016 / 15:05

השוער עדיין סובל מכאבים בכתפו וברעננה לא ירצו לסכן אותו לקראת הישורת האחרונה. עומרי גלזר יפתח במקומו. ברק בדש חזר לאימונים, אבל עדיין לא ברור אם ייכלל בסגל. אמבולה ובבאייב שהיו מוצהבים יחזרו. ליפקה חזר לפעילות

one

הפועל רעננה מגבירה את קצב ההכנות שלה לקראת המשחק בשבת נגד המוליכה, הפועל באר שבע, ומקווה לאסוף נקודות ראשונות עם תחילת הפלייאוף העליון. כידוע, במועדון סימנו את המקום הרביעי כמטרה ריאלית שניתן להשיג, ואם זה יקרה, קיים סיכוי לא קטן שהקבוצה תוכל להגיע לאירופה בעונה הבאה.

בינתיים נראה שאריק ינקו, שנפצע בשבוע שעבר באימון הקבוצה ונעדר במשחק ההפסד לבני יהודה, לא יהיה כשיר. השוער עדיין סובל מכאבים בכתפו ובקבוצה לא ירצו לסכן אותו לקראת המשך המשחקים עד סיום העונה. מי שיעמוד בין הקורות נגד המוליכה הוא עומרי גלזר הצעיר.

ברק בדש, שנעדר מהסגל בשבועות האחרונים בגלל פציעה, עדיין מתנדנד. הוא אמנם ערך היום אימון עם יתר חבריו, אבל רק מחר יהיה ברור אם החלוץ יהיה בסגל. מי שיחזרו לעניינים הם עמנואל אמבולה ואלי בבאייב. גיא ליפקה, ששבר את רגלו לפני מספר שבועות, חזר השבוע לפעילות ורץ מסביב למגרש, אך בקבוצה מעריכים שייקח לו עוד זמן עד שהוא ישוב להתאמן עם הקבוצה.

"מחכה לנו משחק חשוב וכולם מבינים מה עומד על הפרק", אמרו במועדון. "יש ברעננה שחקנים שרעבים לעשות משהו מיוחד השנה. אנחנו נסתכל לבאר שבע בלבן שבעיניים כדי לחזור משם עם נקודות. כבר הוכחנו השנה שאנחנו מסוגלים להתמודד מולם שווה בשווה".

שוער הפועל רעננה, עומרי גלזר. יוסי ציפקיס
ימשיך לעמוד בין הקורות. גלזר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully