וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הופעה אחת בחודשיים: כריס אוואנס נחתך גם מעירוני נהריה

הפורוורד האמריקאי, שפתח את העונה בהפועל תל אביב ולמרות 17.1 נקודות למשחק שוחרר בגלל בעיות בגישה, סיים את חלקו בליגת העל, לפחות בעונה הנוכחית, בקול ענות חלושה

one

חודשיים תמימים, משחק אחד, תשע דקות ושלוש נקודות. זו התפוקה הדלה עמה נפרד היום (חמישי) כריס אוואנס מליגת העל בישראל, לאחר ששוחרר גם מעירוני נהריה.

אוואנס (25, 2.01 מ') הגיע בתחילת העונה להפועל תל אביב והיה אחד השחקנים הבולטים בשורותיה, כשקלע 17.1 נקודות למשחק בתשע הופעות במדיה, אבל נחתך בגלל "בעיות בחיבור עם חבריו לקבוצה", כפי שהגדירו זאת במועדון האדום בזמנו.

כעבור חודש עבר הפורוורד לעין שרה וגם שם גילו מקרוב מה הן בעיות הגישה עליהן דיברו בתל אביב. אוואנס שותף כאמור, רק פעם אחת בקבוצתו של אריק אלפסי ומאז הוקפא למעשה, עד שהוחלט סופית לשחררו. בכך הוא סיים את הקדנציה שלו בישראל, לפחות עד הקיץ, מאחר שחוקי הליגה קובעים כי שחקן לא יוכל להירשם בשלוש קבוצות שונות בעונה אחת.

נהריה, שמדורגת במקום השישי בטבלה, תפתח את הסיבוב השלישי ביום שני הקרוב במשחק ביתי מול מכבי קרית גת. היא תבנה על המשך השיפור ביכולתו של גילברט בראון: לפני כחודש הוא זה שנותר בלבוש אזרחי כדי לאפשר לאוואנס לשחק, והשבוע בראשון לציון קלע 20 נקודות וקבע שיא עונתי של מדד 29.

שחקן הפועל תל אביב כריס אוואנס. ברני ארדוב
מעט תפוקה, הרבה בלגן. אוואנס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully