וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם ייגמר בזהב? אילנה קרטיש תתחרה ביום שישי באליפות אירופה

10.3.2016 / 12:40

אחרי שלוש מדליות כסף רצופות, המתאבקת הבכירה של ישראל תתייצב בלטביה (החל מ-10:00) לתחרות מטרה חשובה: "מרגישה מעולה ומרוכזת במטרה שלי. אני שואפת לשפר את ההישג שלי מהשנה שעברה"

המתאבקת הישראלית אילנה קרטיש. הוועד האולימפי,
בהצלחה אילנה/הוועד האולימפי

אחרי שלוש זכיות רצופות במדליית כסף באליפות אירופה, אילנה קרטיש תנסה מחר (שישי, החל מ-10:00 שעון ישראל) להגיע פעם נוספת לפודיום בתחרות הכי גדולה ביבשת שנערכת בימים אלו בריגה, לטביה, כל זאת כחלק מההכנה לקראת קביעת הקריטריון בחודש הבא. קרטיש, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 69 ק"ג, תתבשר מאוחר יותר בערב כיצד תיראה ההגרלה שלה בדרך אל השלבים המכריעים.

כזכור, קרטיש הגיעה בשנה שעברה לגמר במשחקים האירופיים בבאקו, שהיוו אליפות אירופה, וסיימה במקום השני אחרי הפסד לאוקראינית אלינה סטדניק. בדרך היא גברה על האלופה האולימפית מלונדון, נטליה וורובייבה הרוסיה, שהפעם תחמיץ את התחרות. פרט לקרטיש, מתחרות עוד 13 מתאבקות.

"אני מרגישה מעולה ומרוכזת מאוד במטרה שלי", אמרה קרטיש לוואלה! ספורט. "כמובן שאני תמיד מכוונת הכי גבוה שאפשר ושואפת לשפר את ההישג שלי מהשנה שעברה. זו תחרות שהיא חלק מהדרך למטרה הכי חשובה והכנה מצוינת לקראת הקריטריון האולימפי".

בחודש הבא (15-17 באפריל) קרטיש תתייצב לתחרות ראשונה בניסיון להשיג את הקריטריון האולימפי כאשר היא תתחרה בסרביה, וכדי להשיג את הכרטיס היא תהיה חייבת להגיע לגמר. בכל מקרה, גם אם היא לא תעשה זאת בהזדמנות הזו, יהיו לה שתי הזדמנויות נוספות: במונגוליה (22-24 באפריל) בתחרות מיון עולמית ובטורקיה (6-8 במאי) בתחרות ההזדמנות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully