וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני רוסו עשוי לקבל תפקיד במחלקת הנוער של מ.ס רובי שפירא

10.3.2016 / 11:44

קשר העבר הקרואטי נמצא במגעים עם קבוצת האוהדים שמוליכה את ליגה ב', ועשוי להצטרף כדמות המקצועית הבכירה במחלקה. רוסו החזיק בעבר בבית ספר לכדורגל באזור הקריות

צילום מסך
ג'ובאני רוסו, שחקן עבר. ברני ארדוב
ינהל את המחלקה? רוסו/ברני ארדוב

האם אחד משחקני העבר היותר צבעוניים ודומיננטיים שהיו בכדורגל הישראלי בדרך לקאמבק? ייתכן מאוד שכן. שחקן העבר, ג'ובאני רוסו, שנחשב לאחד מהזרים האיכותיים והבולטים ביותר ששיחקו אצלנו, נמצא במגעים מתקדמים עם הנהלת מועדון האוהדים, מ.ס רובי שפירא חיפה מצמרת ליגה ב', להצטרף כדמות המקצועית הבכירה במחלקת הנוער של המועדון. רוסו, שנחשב לאחד השחקנים הקרובים ביותר לבעלי הפועל חיפה לשעבר, רובי שפירא ז"ל, קיבל פנייה מהנהלת המועדון והביע את רצונו להצטרף.

רוסו, כזכור, הגיע לישראל על תקן זר אך התאהב במדינה והמשיך להתגורר בארץ גם לאחר שסיים לשחק כדורגל. בשלב מסוים אף החזיק בבית ספר לכדורגל באזור הקריות ונראה כי הקרואטי יחזור לתפקיד מקצועי. מ.ס רובי שפירא הקימו בתחילת העונה מחלקת נוער, ואם רוסו יגיע, במועדון מאמינים שהמחלקה תשודרג באופן משמעותי, ותסחוף ילדים רבים מהאזור. הקבוצה קמה לפני כשנתיים וכעת היא מובילה את טבלת ליגה ב' צפון. היא צפויה לעלות לליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully