וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה זועמים על סדר המשחקים בחצי גמר הגביע

10.3.2016 / 10:41

בקבוצה טוענים: כל שלוש הקבוצות האחרות זכו לארבעה ימי מנוחה. בעקבות ההחלטה: רוני לוי שוקל לערוך רוטציה רחבה בסגל מול מכבי תל אביב. עדיין לא ברור אם דגני יהיה כשיר למשחק בטדי בשני

one

במכבי חיפה זועמים על סדר המשחקים לקראת חצי גמר גביע המדינה. "כל שלוש הקבוצות זכו לארבעה ימי מנוחה, רק אנחנו נשחק נגד מכבי תל אביב בראשון ונגד הפועל באר שבע ברביעי", אמר הבוקר (חמישי) גורם במועדון לוואלה! ספורט. בקבוצה עדיין לא החליטו מה לעשות בעקבות ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל. כעת שוקלים לערוך רוטציה במשחק הליגה מול מכבי תל אביב, עניין שבוודאי לא יאהבו בהפועל באר שבע כשהם נמצאים בשיאו של מאבק האליפות. גורם במועדון אמר: "מדובר בהחטה מקוממת. לא יכול להיות שהמנהלת תחליט לעשות איפה ואיפה בין קבוצות. מדוע אנחנו צריכים להסתפק במנוחה של שלושה ימים בלבד בין המשחקים?". על פי סדר המשחקים שנקבע, הפועל באר שבע תתארח ביום שבת בסכנין ואילו מכבי תל אביב, שתתארח בחיפה, תשחק רק למחרת במסגרת הגביע כשבסוף השבוע לא יתקיים מחזור רגיל בשל חג הפסח.

בעניין אחר: עדיין לא ברור האם אוראל דגני יהיה כשיר לקראת המשחק בטדי ביום שני. במועדון צפויים להודיע בקרוב שיוסי בניון ממשיך לעונה נוספת. דקל קינן לא משוחרר בשלב זה, ואם קבוצה תרצה אותו חיפה עשויה לדרוש דמי העברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully