וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר החלה בקמפיין גיוס המונים ברשת

9.3.2016 / 22:03

הג'ודוקא מנסה לגייס 13,500 דולר כדי לזכות בסיוע מקצועי לקראת האולימפיאדה. תרומה של 4,000 שקל תזכה את התורם בלוגו על חליפתה בתחרויות ו-1,000 דולר תסדר לו גביע והקדשה. שלזינגר: "כל עזרה תסייע"

אליס שלזינגר ג'ודוקא. דור שרון,
מי יזכה בהקדשה? אליס שלזינגר, משמאל/דור שרון

אליס שלזינגר, הג'ודוקא הישראלית שמייצגת את בריטניה, החלה היום (רביעי) בקמפיין בגיוס המונים באמצעות האתר makeachamp. האתר מציע לספורטאים מקצועיים להעלות בקשות לגיוס המונים על מנת לעזור להם בתפעול השוטף של הוצאות התחרויות, ציוד מקצועי, מאמנים, עלויות הטיפולים וכדומה.

הקמפיין שהעלתה שלזינגר ירוץ במשך חודשיים והמטרה היא להגיע לגיוס מרבי של עד 13,500 דולר. תורמים שיקחו חלק בקמפיין ויתרמו מכספם יזכו בצורות מגוונות לקחת חלק בעשייה של שלזינגר. תרומה בסך 50 דולר תזכה את התורם בתמונה אישית משלזינגר ברשת החברתית ובברכת תודה, תרומה בסך 100 דולר תזכה את התורם בתמונה אישית, חריטה וחתימת תודה, 250 דולר יזכו את התורם בחולצה עם תמונה והקדשה, 1,000 דולר בגביע והקדשה ו-4,000 דולר יזכו את התורם בלוגו על חליפתה של שלזינגר במהלך התחרויות.

שלזינגר ואנשיה נמצאים באופן תמידי בניסיון לגיוס משאבים עבור הגו'דוקא, ורק לאחרונה היא חתמה הסכם חסות עם ענקית הפורקס הישראלית מט"ח 24 שתלווה אותה לאולימפיאדה. "מטרת הקמפיין היא לסייע לי ברמה המקצועית על כל המשתמע מכך פיננסית: ציוד מקצועי, העלויות שדורשות ממני הנסיעות לסבבים הבינלאומיים, טיפולים, ליווי רפואי, וכו'", מסבירה הג'ודוקא. "כל עזרה מכל אחד ואחת מכן חשובה באופן משמעותי להצלחתי ולמסע המדהים לקראת האולימפיאדה. אני מעריכה ונרגשת בכל פעם מהאהדה והתמיכה שלכם בי ורואה בכולכם שותפים מדהימים שלי לדרך. אתם מוזמנים להיכנס לדף הספורטאי שלי כי תרומתכם תהיה ללא ספק הצלחתי".

לינק לעמוד הקמפיין:

https://makeachamp.com/schlesingeralice

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully