וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר ודאות כלכלית בהפועל תל אביב: עיכוב צפוי גם במשכורות פברואר

קופת המועדון ריקה, יש חובות לספקים, ולא מעט אנשים חוששים מהעתיד לבוא: "צריך להיערך מחדש. אף אחד לא יודע אם יש בעיות קריטיות או שזה רק מקרה נקודתי". המועדון ערער על פסק הבוררות של בן שמעון

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל תל אביב לבין מכבי פתח תקוה

חוסר ודאות מבחינה כלכלית בהפועל תל אביב. לצד הבטחות חוזרות ונשנות מצד ההנהלה להזרמת כספים, כרגע ישנם לא מעט אנשים במועדון שחוששים מצרות כלכליות העתידות לבוא. כידוע, הפועל תל אביב לא שילמה משכורות בזמן בחודש ינואר, וככל הנראה גם משכורות חודש פברואר יתעכבו, בנוסף לקיצוץ המתבצע באנשי מנהלה ולדיבורים על התייעלות שהיו בתקופה האחרונה.

כל הדברים הללו מגבירים את חוסר הוודאות סביב המועדון, כשמלבד העיכוב במשכורות יש גם ספקים ונותני שירות להם המועדון חייב כספים וכן לא שולם שכרו של המאמן לשעבר גיא לוי. בנוסף, המאמן אלי גוטמן מתכנן מהפכה נוספת בסגל הקבוצה בקיץ, וגם זה אמור לדרוש הוצאות כספיות גבוהות. "זה לא סוד שבהפועל תל אביב בשנים האחרונות תמיד ביו בעיות כלכליות", טוען גורם במועדון. כרגע המצב דומה, אבל שלא כמו בעבר - הפעם יש בעלים ויש כתובת. מתחילת השנה הוצאנו הרבה כספים שלא היו בתכנון וזה הביא למצב הנוכחי. המועדון צריך להיערך מחדש מבחינה כלכלית. אף אחד חוץ מהבעלים לא יודע אם באמת יש בעיות קריטיות או שמדובר רק במקרה נקודתי שאמור להיפתר בזמן הקרוב".

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
דורש כספים. גיא לוי/קובי אליהו

כרגע, בכל אופן, קופת המועדון ריקה וכל חודש אמיר כבירי יחד עם מני ויצמן אמורים להזרים כספים כדי לשלם משכורות. במקרים קודמים שהיו עיכובי שכר, הכספים הגיעו ובמועדון חוזרים וטוענים כי מדובר בבעיות טכניות של העברות כספים מחו"ל. עם זאת, לאחרונה שכרה הפועל תל אביב את שירותיו של רמי כהן, יו"ר קבוצת הכדורסל, כדי שזה יעשה תכנית הבראה למועדון. כרגע העדיפות היא למציאת פתרון לתשלום המשכורות, כשבהמשך עשויים גם בכירים במערכת להיפרד מהמועדון.

בינתיים, הפועל תל אביב ערערה לבית המשפט בנוגע לפסק הבוררות של רן בן שמעון, בו נקבע כי על המועדון לשלם פיצוי של 300 אלף שקלים למאמן לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully