וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עימות מילולי נרשם בין ממן למגרלשווילי, השחקנים הפרידו

9.3.2016 / 15:52

לחץ אצל האדומים שחורים: המגן כעס על תיקול של הקשר במהלך אימון והוויכוח בין השניים גלש לטונים גבוהים. השחקנים נאלצו להתערב. אחד השחקנים: "הלחץ משפיע, אבל מדובר בדברים שקורים"

one

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת את הפועל חיפה בדרבי

עימות מילולי נרשם היום (רביעי) במהלך האימון של הפועל חיפה, בין חנן ממן לחיים מגרלשווילי במהלך משחקון פנימי. העימות בין השניים החל בעקבות ויכוח על עבירה שביצע הקשר על המגן, והוויכוח גלש לטונים גבוהים, כששאר השחקנים מיהרו להפריד. "יש לחץ בקבוצה ורצון אדיר להישאר", אמר אחד השחקנים. "מדובר בדברים שקורים. חנן וחיים הם שניים מהשחקנים האהובים במועדון, לא היה משהו רציני".

בצוות המקצועי מעוניינים להוציא את הקבוצה ליומיים של גיבוש לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון. במועדון מעוניינים שהשחקנים יצאו מהשגרה בה הם נמצאים כעת במטרה ולנסות לגבש אותם וכן לחזק אותם מנטלית לקראת משחקי ההישרדות שיחלו בשבוע הבא.

בקבוצה נוטים לקיים את ימי הגיבוש באזור טבריה ובימים האחרונים נעשים מאמצים לאתר מגרש אימונים באזור. "מאז המשחק מול מכבי חיפה יש סוג של תחושת ייאוש", אמר אחד השחקנים, "בעונה שעברה צחקו עלינו שערכנו ימי גיבוש, הלכנו לשחק באולינג וקיימנו מסיבות, אבל בפועל זה גיבש את השחקנים ועזר לנו להישאר בליגה, אז לא פלא שגם העונה מנסים לעשות דברים דומים".

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה (משמאל) מול בן כוואז שחקן הפועל כפר סבא. אדריאן הרבשטיין
מאמץ להכשירו למכבי פ"ת. לאלה/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בקבוצה ינסו להכשיר את מהראן לאלה למפגש מול מכבי פתח תקוה בעוד כשבועיים. החלוץ, שחוזר מהיעדרות בשל ניתוח בתוספתן, עדיין בספק למשחק ואם בקבוצה ירגישו שהוא אינו מוכן, יעניקו לו מנוחה נוספת והוא יחזור רק במשחק השני של הפלייאוף התחתון.

אתמול שוחח הבעלים יואב כץ עם השחקנים בשיחת סקייפ וביקש מהם להבין למה לדעתם במשחקים האחרונים יש הבדל גדול בין היכולת שלהם במחצית הראשונה לבין זו בחצי השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully