וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: ג'ון אוגו מועמד לווסט ברומיץ' וסאות'המפטון

9.3.2016 / 17:40

ב'דיילי סטאר' מדווחים כי קשר הפועל באר שבע, שאמור להימכר בקיץ, נמצא תחת מעקב של שתי הקבוצות מהפרמיירליג. שחקני המוליכה טוענים: אופיר דוידזאדה לא קיבל פנדל מוצדק מול בני סכנין

one

בווידאו: ה-2:2 בין הפועל באר שבע לבני סכנין

שחקני הפועל באר שבע מנמקים את ההחמצה של אופיר דוידזאדה בתוספת הזמן של המשחק מול בני סכנין, בעבירה שבוצעה עליו לפני הבעיטה. לפי תמונה חדשה שהפיצו האוהדים והגיעה לידי השחקנים, נראה דוידזאדה נמשך בחולצה על ידי וונדרסון, כשקודם לכן בסרטון הווידאו ניתן להבחין שגם עלאא אבו סלאח, שנמצא ליד המגן השמאלי בתמונה, מנסה לתפוס בחולצתו.

יש לציין כי קודם לכן שרק השופט לעבירה של פיראס מוגרבי על ג'ון אוגו, שלפי מצלמות הטלוויזיה נראה שלא הייתה, והיא הובילה לבעיטת עונשין של מאור בוזגלו שהשווה את התוצאה. אחד השחקנים אמר: "ברור שהייתה עבירה על דוידזאדה. יכול להיות שהשופט לא היה עירני. גם אנחנו התפלאנו שהוא בעט ככה". שחקן אחר אמר כי לדעתו ההחמצה לא נבעה ממשיכה בחולצה משום שדוידזאדה בעט את הכדור לאחר שהשתחרר מהעבירה. כך או כך, גורם במועדון ציין: "טעויות שופט קורות, הן חלק מהמשחק. אין לנו שום טענה לשופט".

בהפועל באר שבע מקווים שמהראן ראדי יוכל לחזור לסגל לקראת המשחק מול הפועל רעננה. לקבוצה יהיה מפגש מעניין מול יובל שבתאי, שחתם על חוזה לעונה הבאה ולעוד שנתיים, אך עדיין לא ברור האם יהיה חלק מהסגל הרחב בעונה הבאה בשל העומס במרכז הקישור והגעת וובה בראון. מאור מליקסון לא יהיה כשיר למפגש ויחזור רק בעוד מספר ימים לאימונים מלאים. בצוות המקצועי לא רוצים לסכן אותו לקראת המפגש מול מכבי תל אביב. בראון עשוי להיות כשיר למשחק העונה. ויליאם סוארס ישוב לאימונים ועשוי להיכלל בסגל כבר למשחק הקרוב.

עוד בבאר שבע: לפי דיווח בעיתון האנגלי 'דיילי סטאר' הקשר ג'ון אוגו נמצא במעקב של סאות'המפטון ווסט ברומיץ' מהפרמייר ליג. יש לציין כי סוכנו הבריטי של השחקן עשה בעבר עסקאות עם המועדונים הללו. לאחרונה הכחיש אוגו כי הוא מתרכז במטרה הבאה שלו, אך כפי שפורסם בוואלה ספורט בהפועל באר שבע החליטו למכור את הקשר בקיץ מתוך הנחה שלאחר העונה (יהיה בקרוב בן 28) הם לא יוכלו למכור אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוכשל? דוידזאדה והתמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר, בהפועל באר שבע מנסים להיעזר באוהדים שלהם כדי לאתר אוהדים פורעים. בקבוצה פירסמו היום שתי תמונות של אוהדים שעל פי טענות הקבוצה, זרקו מצתים וגרמו לקבוצה לעמוד לדין. בקבוצה מקווים לתפוס את הזורקים בעזרת כלל האוהדים ולהימנע מעונש חמור. ההחלטה בעניין הקבוצה אף נדחתה על מנת לאפשר לה לנסות ולאתר את משליכי המצתים. הקבוצה תוכל להגיש דו"ח בעניין עד יום שני הקרוב ולאחר מועד זה יגיע התיק לדיון חוזר. הדובר גיל לבנוני לא יוכל להימצא על הדשא לשני המשחקים הקרובים. הוא ספג קנס על תנאי של אלף שקלים לשנה.

בפוסט נכתב: "אוהדים יקרים, אנחנו זקוקים לעזרתכם!
רגע לפני הפלייאוף אנחנו פונים אליכם לעזרה באיתור שני אוהדים פורעים. במשחק האחרון שלנו מול בני סכנין נזרקו שני מצתים למגרש ואנו עומדים על כך לדין משמעתי היום בחמש בערב, וסכנה של עונש חמור מאוד מעל ראשנו. אנו פונים אליכם כדי לעזור לנו וכדי לעזור לכם. אנחנו לא רוצים לפגוע ב- 15,000 אוהדים אדומים נפלאים שעלולים למצוא את עצמם מחוץ לטרנר. אנו לא רוצים לפגוע בקבוצה מקצועית. אנו לא רוצים שהשם הטוב שלכם ושל המועדון יחד ייפגע אחרי עבודה כל כך מאומצת שלכם ושלנו – כל זאת בגלל שני אנשים שהחליטו לזרוק מצתים למגרש.

"אוהדים יקרים - תמונות שני הזורקים מצורפות כאן. עזרו לנו לתפוס אותם עוד היום לפני הדיון. תפיסת השניים בסיועיכם תמנע מאיתנו עונש חמור מאוד. אנו מבטיחים לכם אנונימיות מלאה, ובטוחים שתעזרו לנו כדי לעזור לקבוצה בדרך למטרה של כולנו. אל תתנו לשני אנשים להרוס לכולנו את מה שהצלחנו להגיע אליו יחדיו בעמל כה רב. בפעם הקודמת שעמדנו לדין על התפרעות אוהדים הבהיר לנו בית הדין שחלק מהפעולות לאיתור אוהדים פורעים צריכות להיעשות ע"י האוהדים עצמם. זה הזמן לפעול. אנחנו עומדים עכשיו למבחן, אתם ואנחנו!".

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
בדרך לאנגליה? אוגו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully