וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תממש את האופציה על חסוס רואדה

9.3.2016 / 8:57

הבלם מבוקש בליגת העל אך במועדון ירצו לראות אותו ממשיך גם בעונה הבאה. אצילי ינסה לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. היום ייערך משחק אימון נגד הנבחרת הצעירה, ולפורט יקבל דקות

one

בווידאו: הניצחון של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה

בית"ר ירושלים תשחק הערב (רביעי) בשפיים נגד הנבחרת הצעירה של ישראל במטרה לתת כמה שיותר דקות משחק לשחקני הספסל ובעיקר לקשר ההולנדי, ארסניו ולפורט, אשר לא זכה כמעט לדקות מאז הגיע למועדון. גם חלק משחקני ההרכב צפויים לשחק מחצית ובסך הכול מרבית הסגל צפוי להיות משותף.

בצוות המקצועי עדיין שוברים את הראש בנוגע לעמדת המגן הימני במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה, לאור היעדרותו של אלעד גבאי המוצהב. עומר נחמני ינוסה בעמדה וייתכן שגם דניאל אסקלינג ולירוי צעירי ייבדקו כאופציות. לידור כהן צפוי להמשיך ולפתוח על חשבונו של עומר אצילי הפצוע, שאמור לנסות ולחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא.

הבלם חסוס רואדה, שייעדר נגד בני סכנין בשבוע הבא, מבוקש במספר קבוצות בליגת העל אך במועדון הבהירו כי האופציה על השחקן תמומש. בבית"ר ירושלים חוששים כי רואדה יבקש לעזוב את ישראל ולחזור לספרד בעונה הבאה אך בכל מקרה האופציה עליו תמומש. לבלם השכר הגבוה ביותר בקבוצה - כ-200 אלף יורו בעונה.

שחקני בית"ר ירושלים, ארסניו ולפורט, דושאן מאטוביץ'. ניב אהרונסון
יקבל דקות. ולפורט/ניב אהרונסון

הבעלים אלי טביב נכח לזמן קצר באימונה האחרון של הקבוצה ושוחח עם אנשי המועדון על ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. בבית"ר ירושלים מאמינים שבעקבות הרצף הנהדר (חמישה ניצחונות) והעובדה שמכבי חיפה היא זו שתגיע לטדי - כ-20 אלף אוהדים יגיעו.

בעוד כעשרה ימים אמור להתפרסם סגל נבחרת ישראל למשחק בקרואטיה כאשר מספר שחקנים של הקבוצה צפויים לקבל זימון. בוריס קליימן יזומן בוודאות כאשר בנוסף אליו אמורים לקבל זימון מספר שחקנים נוספים. המועמדים: איתי שכטר, דן איינבינדר, עומר אצילי, דוד קלטינס וטל כחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully