וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה טרם קיבלו מענקים על הזכייה בגביע הטוטו

8.3.2016 / 13:30

בחלוף כחודש מאז הזכייה בתואר, שחקני המלאבסים לא קיבלו את הסכומים שהובטחו להם: "הבנו שאולי בכלל לא נקבל את הכסף". גורם במועדון: "זה לא כסף שמופיע בחוזים. קודם שיוכיחו את עצמם"

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה מתגבשת בימים אלו בחיפה עם המאמן החדש דני גולן כחלק מההכנה לקראת תחילת משחקי הפלייאוף התחתון, אבל אחד הנושאים שמעסיקים חלק מהשחקנים בקבוצה הוא העובדה שנכון לעכשיו, מענקי גביע הטוטו שהובטחו להם לאחר הזכייה בתואר טרם חולקו.

לאחר הניצחון על עירוני קרית שמונה, הבטיח אבי לוזון לשחקנים כי כל אחד משחקני הסגל יקבל סכום של עשרת אלפים שקלים. מאז עבר כחודש, והקבוצה, שהייתה אז בחלק העליון בטבלה ונאבקה על מקום בשישייה הראשונה, הידרדרה לחלק התחתון. נכון לעכשיו, השחקנים לא יודעים אם יזכו לקבל את הכספים הללו.

אבי לוזון. קובי אליהו
יקיים? אבי לוזון/קובי אליהו

"הבנו שאולי בכלל לא נקבל את הכספים האלה", אמר אחד השחקנים. "יצאו בהצהרות אחרי הזכייה בגביע הטוטו שאנחנו הולכים לקבל מענקי זכייה וחבל שלא עמדו במילה שלהם". גורם במועדון השיב לטענות האלה ואמר: "אלה לא כספים שמופיעים בחוזים של השחקנים. קודם כל שיוכיחו את עצמם".

בינתיים השחקנים נהנים מהפגרה הקצרה עד לחידוש הליגה בפלייאוף התחתון, כאשר בשבוע הבא הם יארחו את הפועל חיפה. מי שלא הצליח להתאמן היום (שלישי) בגלל רגישות בשריר הוא רועי גורדנה, אבל לא מדובר בבעיה רפואית שתמנע ממנו לשחק בשבוע הבא. אחד השחקנים אמר היום: "יש אווירה טובה. אנחנו לומדים את דני והוא לומד אותנו. מקווים שזה יבוא לידי ביטוי במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully