וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה להודיע בקרוב: בניון ממשיך, ומבהירה: קינן תחת חוזה

8.3.2016 / 13:30

פגישה עם הקפטן תיערך כבר בימים הקרובים, הבלם עדיין שוקל מעבר לארה"ב בקיץ, אבל חוזהו התחדש אוטומטית ורוני לוי מעוניין שימשיך. הקבוצה תארח ארבעה משחקים רצופים באפריל

one

בווידאו: תקציר הניצחון 2:3 של מכבי חיפה בדרבי

דקל קינן עדיין שוקל לעזוב לארצות הברית בתום העונה, אך נראה כי במידה וקבוצה אחרת תרצה אותו בעונה הבאה היא תצטרך להגיש הצעה למועדון, שם מאשרים כי השחקן נמצא תחת חוזה לעונה הבאה וטוענים כי לא ישחררו בקלות בקיץ. כזכור, לאחרונה דיווחנו כי החוזה של הבלם התחדש באופן אוטומטי לאחר המשחק מול מכבי פתח תקוה, זאת בשל העובדה שהוא שותף ב-18 משחקים העונה, 50 אחוז מסך משחקי הקבוצה בליגה. המשמעות: קינן, שההודעה על חידוש חוזהו ניתנה במקביל למשא ומתן שניהל על מעבר למינסוטה, לא יהיה שחקן חופשי בתום העונה. "אין שום סיבה שקינן לא יישאר איתנו. יש שיפור ביכולת שלו ממשחק למשחק. הוא שחקן מאוד חשוב לקבוצה. רוני מעריך אותו מאוד ורוצה שהוא יישאר", הסביר גורם במועדון.

הקבוצה שבה להתאמן היום באופן חלקי, ללא שחקני הנבחרת הצעירה ורוב שחקני ההרכב. מחר תגביר הקבוצה את קצב ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי (שני, 20:55). אופיר קריאף עדיין בספק למשחק, בעוד שקובי מויאל עשוי לחזור לסגל. הגרלת חצי גמר הגביע באמצע חודש אפריל סידרה לקבוצה שלושה משחקים מסקרנים בטווח קצר יחסית וארבעה משחקי בית רצופים: היא תארח את מכבי תל אביב בליגה במחזור ה-31, תתמודד בחצי גמר הגביע מול הפועל באר שבע (19/20 באפריל) באמצע השבוע ואז תארח שוב את בית"ר ירושלים בליגה במסגרת המחזור ה-32 (המחזור יידחה ליום ראשון בעקבות חג הפסח שיחול בשבת). במחזור הבא, המחזור ה-33, היא תארח את הפועל רעננה (המחזור ייערך ב-30 באפריל, אך עדיין לא ברור מתי המשחק יתקיים).

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. יוסי ציפקיס
יישאר ירוק? בניון/יוסי ציפקיס

בימים הקרובים תיערך שיחה בנוגע לעתידו של יוסי בניון. ההערכה היא שחיפה תודיע בקרוב כי הקשר ממשיך גם בעונה הבאה. לוי כבר הבהיר להנהלת המועדון שהוא רוצה שבניון ימשיך כשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully